سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
موسوی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان از تحصیل یک هزار و ۳۰۰ طلبه در مدارس علمیه استان و آغاز پذیرش حوزه از اول اسفند ماه خبر داد .

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، گفت: امتحانات غیرحضوری حوزه علمیه استان لرستان با شرکت بیش از 30 نفر از روحانیون طرح هجرت و روحانیون شاغل در ادارات استان در حال برگزاری است .

وی با بیان اینکه امتحانات غیرحضوری روحانیون طرح هجرت و روحانیون شاغل در ادارات استان از 23 بهمن آغاز شده و تا 27 بهمن ماه ادامه خواهد داشت، بیان داشت: مبلغان و طلاب می توانند با شرکت در این امتحانات در حین تبلیغ امتحانات خود را بصورت غیرحضوری سپری نمایند .

وی با اشاره به اینکه ثبت نام از علاقمندان به تحصیل در حوزه علمیه استان لرستان از اوایل اسفند ماه آغاز خواهد شد، اظهار کرد: امسال نیز محدودیتی در تعداد جذب طلبه برای مدارس علمیه استان لرستان وجود ندارد .

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه کیفیت محوری در جذب طلبه باید در راس برنامه های پذیرشی قرار گیرد، تصریح کرد: جذب طلبه باید ار بین افراد مومن، مستعد و انقلابی صورت گیرد تا شاهد گسترش و رونق تهذیب  و علم روزافزون در حوزه های علمیه باشیم .

حجت الاسلام موسوی در پایان گفت: هم اکنون یک هزارو 300 طلبه در مدارس علمیه استان مشغول فراگیری علوم حوزوی هستند . 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha