جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس جمعیت متحده اهل حدیث پاکستان

حوزه/ رئیس جمعیت اتحاد اهل حدیث پاکستان در نشستی تحت عنوان " تربیت اولاد در سیره پیامبر اسلام (ص) و حضرت زهرا (س)" گفت: سیره حضرت زهراس در تربیت حسنین ع بر اساس تعالیم اسلامی بهترین الگو برای نسل حاضر است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه؛ سید ضیاءالله شاه بخاری رئیس جمعیت اتحاد اهل حدیث پاکستان در نشستی تحت عنوان " تربیت اولاد در سیره پیامبر اسلام (ص) و حضرت زهرا(س)" گفت: سیره حضرت زهراس در تربیت حسنین (ع) بر اساس تعالیم اسلامی بهترین الگو برای نسل حاضر است.

این نشست در شهر پیشاور پاکستان و از سوی جمعیت اتحاد اهل حدیث پاکستان شاخه ایالت خیبرپختونخواه برگزار شد.

حجت الاسلام عابد حسین شاکری از اساتید حوزه شهید عارف الحسینی شهر پیشاور نیز که از شرکت کنندگان این نشست بود در سخنان خود ضمن تلاوت آیه شریفه يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا قُوا أَنْفُسَكُمْ وَ أَهْلِيكُمْ ناراً گفت: وظیفه اصلی ما براساس آیات قرآن حفظ خود و خانواده از آتش جهنم و عاقبت سوء است که این امر جز با تربیت صحیح و زندگی بر اساس تعالیم قرآن ممکن نیست.

سید ضیاءالله شاه بخاری رئیس جمعیت اهل حدیث پاکستان نیز ضمن تبیین سیره نبی مکرم اسلام وحضرت زهرای مرضیه در تربیت اولاد گفت: سیره حضرت زهراس در تربیت حسنین ع بر اساس تعالیم اسلامی بهترین الگو برای نسل حاضر است و آموزش قرآن و احکام اسلامی یکی از مظاهر سیره نبوی می باشد.

پشاور، تربیت اولاد کے موضوع پر ایک پربرکت پروگرام کا انعقاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha