پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری گفت: خرید و فروش کرسی های مجلس سنا قبل از انتخابات، قتل شایستگی و اهانت به جایگاه مقدس مجلس سنا است، باید از ورود افراد ناکارآمد و نا اهل به مجلس سنا جلوگیری شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»؛ حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: خرید و فروش کرسی های مجلس سنا قبل از انتخابات، قتل شایستگی و اهانت به جایگاه مقدس مجلس سنا است، باید از ورود افراد ناکارآمد و نا اهل به مجلس سنا جلوگیری شود.

او گفت: مجلس سنا نهاد مقدسی است که حفظ تقدس آن بر عهده همه احزاب سیاسی کشور است. سنا یکی از جایگاه های مهم قانون گذاری کشور است، اگر در چنین جایگاه مهم و اثرگذاری بجای افراد شایسته، افراد بیگانه با کمک افراد ثروتمند ورود پیدا کنند جز به افزایش مشکلات، کشور پیشرفتی نخواهد کرد.

وی افزود: باید دیوان عالی کشور علیه کسانیکه این نهاد مقدس را مانند مهر امضاء استفاده می کنند به حرکت بیاید، ما باید از ورود افراد با کمک پول و ثروت به این نهادها جلوگیری کنیم. برای این کار ضروری است که قانون سازی شود و احزاب سیاسی را موظف کرد که افراد دارای شایستگی را در این گونه اداره ها معرفی کند.

* علیه مافیای فساد و طبقه اشرافی متحد شویم

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در ادامه گفت: نمایندگان مجالس به سوگندی که در محضر خداوند یاد کردند به پاس آن به افراد صالح و با ایمان و محب وطن رای دهند. سلامت کشور ایجاب می کند که ما بر علیه مافیای فساد و طبقه اشرافی متحد شویم درغیر اینصورت این مافیای فسادی سلامت و آبروی کشور را به حراج خواهند گذاشت.

گفتنی است که در هفته گذشته حرکت انصاف پاکستان میخواست مولوی سمیع الحق که حامی طالبان است را کاندیدای سناتوری کند اما بعلت مخالفت هایی که اعضای این حزب کردند موفق نشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha