جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مناطق عملیاتی جنوب / راهیان نور

حوزه/ امسال ۱۴ یادمان دراستان خوزستان طراحی شده و ۶۰ راوی روحانی در طی ۱۰ روز در مناطق عملیاتی مستقر می شوند و به امر روایت گری در موضوعات از قبل تعیین شده خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام آبیار پیش از ظهر امروز در همایش افتتاحیه روایتگری مؤسسه روایت سیره شهداء شده که در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی عمار در قم برگزار شد، با بیان اینکه مؤسسه سیره شهداء یکی از مراکز فرهنگی و از مراکز مردم نهاد است، گفت: این سیره در سالهای اخیر مورد توجه جدی مبلغان قرار گرفته و حتی در دفتر تبلیغات هم دارای رتبه بسیارخوبی است.

دبیر ستاد راویان روحانی کشور با بیان اینکه نهادینه کردن کارورز راوی در مناطق عملیاتی از مسائل مهم در سیره شهدا بوده است، عنوان کرد: در این طرح راویان روحانی که آشنایی کاملی با تبلیغ فضای روایت گری ندارند و در حقیقت اعزام اولی می باشند، در یادمانهای عملیاتی که تحت عنوان کارورزی راوی طراحی شده، قرار می گیرند و به صورت کارگاهی با مباحث راوایت گری مناطق عملیاتی آشنا می شوند.

وی بابیان اینکه امسال 14 یادمان در استان خوزستان طراحی شده گفت، امسال 60 راوی روحانی در طی 10 روز در مناطق عملیاتی  مستقر می شوند و به امر روایت گری در موضوعات از قبل تعیین شده خواهند پرداخت.

حجت الاسلام آبیار گفت: ستاد راویان روحانی دارای مقر های در  مناطق اندیشمک، خرمشهر و اهواز خواهد بود.

دبیر ستاد رویان روحانی کشور گفت: این ستاد برای اولین بار کیف یادمانی طرحی کرده که دارای موضوعات مختلف است.

وی افزود: هدف از طراحی کیف یادمانی هم افزایی و هم فکری راویان در یادمانها و مناطق عملیاتی است .

 حجت الاسلام آبیار عنوان کرد: شعار امسال راهیان نور، امید بخش به جامعه اسلامی است و لازم است روایان به این موضوع توجه بیشتر داشته باشند.

40/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha