جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تشییع پیکر روحانی مبارز دوران انقلاب در یزد تشییع شد

حوزه / پیکر روحانی مبارز و خستگی ناپذیر حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدمحمد رضوی بهابادی در یزد تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، پیکر روحانی مبارز و خستگی ناپذیر حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدمحمد رضوی بهابادی با حضور مردم قدرشناس و مسئولان شهرستان بهاباد از مقابل مسجد انقلاب تا گلزار شهدای بهشت محمدی بهاباد تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکرش به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج سید محمد رضوی یکی از مبارزان برجسته در دوران انقلاب بود و از مبارزان انقلابی دوران ستم شاهی به شمار می آمدکه عمری را در راه تبلیغ دین اسلام سپری کرد و ذاکر امام حسین(ع) بود.

امام جمعه و فرماندار بهاباد مشترکا به مناسبت درگذشت حجت الاسلام حاج سیدمحمد رضوی بهابادی، یکی از روحانیون مبارز و خستگی ناپذیر پیام تسلیت صادر نمود و ضایعه این عالم ربانی را تسلیت گفتند.

به همین مناسبت از سوی آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد زمانی قمی استاندار یزد پیام های تسلیت جداگانه صادر کردند.

متن پیام تسلیت آیت الله ناصری در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین رضوی بهابادی بدین شرح است.

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت عالم عامل حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای سیدمحمد رضوی بهابادی که عمر پر برکت خود را در راه گسترش شریعت نبوی و سیره علوی گذراند موجب تأثر و تأسف گردید. خداوند آن عالم بزرگوار را در اعلی علیین جای دهد و از سربازان امام علی(علیه السلام) و از یاران و اصحاب حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) قرار دهد.

اینجانب رحلت این روحانی شریف را به مردم عزیز بهاباد و روحانیت آن دیار و به خانواده گرامی آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و سفارش می نمایم که مردم در بزرگداشت و مراسمی که بمناسبت رحلت ایشان برگزار می‌شود شرکت همه جانبه داشته باشند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha