شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سیاستمدار انگلیسی خواستار انکار قرآن توسط مسلمانان شد!

حوزه/ سیاستمدار اسلام هراس انگلیسی که به تازگی با کنار زدن رهبر پیشین رهبری موقت حزب یوکیپ را عهده دار شده است، بر ادعاهای اهانت آمیز قبلی خود درباره اسلام تاکید کرده و از مسلمانان خواسته بخش هایی از قرآن را منکر شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از گاردین، یک سیاستمدار انگلیسی در اقدامی گستاخانه از مسلمانان خواست با امضای سندی، بخش هایی از قرآن را منکر شوند و جلوه جدید و ویژه ای از اسلام هراسی در فضای سیاسی غرب را به تصویر درآورد.

جرالد باتین رهبر داخلی حزب استقلال پادشاهی متحد انگلستان «یوکیپ» و عضو پارلمان اروپا که به تازگی رهبری این حزب را به دست گرفته، پیش از این نیز حرف های اهانت آمیزی درباره اسلام زده بود و دین اسلام را «فرقه مرگ» نامیده بود.

وی گفته بود که غیرمسلمانان حق دارند که از رفتن به مساجد بترسند و در ادامه برخوردهای اسلام ستیزانه اش خواستار ممنوعیت ساختن مساجد و مراکز اسلامی جدید در انگلستان شده بود.

 باتین در گفته های جدیدش بار دیگر وقیحانه بر ادعاهایش درباره اسلام تاکید کرده و از مسلمانان خواسته با امضای سندی بخش هایی از قرآن مجید را که درباره جهاد در راه خدا و جنگ با دشمنان اسلام است را منکر شوند!

وی مدعی شد که اقلیت قابل توجهی از مسلمانان نیز عقاید او را درباره اسلام قبول دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظر IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
    0 0
    ارسال نظر