پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نجبا

حوزه/ یک روزنامه صهیونیستی در واکنش به سفر شیخ اکرم الکعبی به لبنان، از وعده وی مبنی بر اتحاد با حزب الله در جنگ احتمالی با آن رژیم، ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روزنامه "تایمز اسرائیل"، ضمن انتشار گزارشی با عنوان "پیمان گروه‌های عراقی برای پشتیبانی از حزب‌الله در جنگ علیه اسرائیل"؛ به سفر اخیر «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء به لبنان به‌ مناسبت بزرگداشت دهمین سالگرد شهادت «عماد فائز مغنیه» فرمانده فقید حزب‌الله، واکنش نشان داد.

این روزنامه صهیونیستی، مقاومت اسلامی نُجَباء را جنبشی "قدرتمند" توصیف کرد و نوشت: نُجَباء و حزب‌الله لبنان از سال ۲۰۱۳ شانه‌به‌شانه برای تقویت و پشتیبانی نیروهای دولتی سوریه و به‌خصوص در نبرد علیه داعش در شرق این کشور جنگیده‌اند.

تایمز اسرائیل با بیان اینکه "نُجَباء و حزب‌الله هردو مورد حمایت ایران هستند"؛ عملیات آزادسازی البوکمال را صحنه اتحاد این دو گروه مقاومت برای "دفع و اخراج داعش از شهرهای کلیدی شرق سوریه" خواند.

وب‌سایت انگلیسی این روزنامه آورده است: الکعبی بر مزار عماد مغنیه قول داده که در صورت بروز جنگ جدیدی علیه اسرائیل، در کنار متحد لبنانی خود، حزب‌الله خواهد ایستاد.

تایمز اسرائیل در پایان این گزارش خاطرنشان کرد: رهبر نُجَباء گفته است "ما همانطور که در عراق و سوریه در یک جبهه واحد در کنار حزب‌الله جنگیده‌ایم، در نبرد علیه اسرائیل نیز در یک صف واحد و در یک جبهه مشترک خواهیم جنگید".

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha