جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ شیخ قاووق گفت: سکوت عربستان در برابر تجاوز اسرائیل به نوار غزه و سوریه و لبنان بسیار تردید برانگیز است و باعث شد پرده از چهره سعودی ها کنار برود اکنون ما در لبنان در حال پرداخت هزینه ارتباط عربستان با رژیم صهیونیستی را پرداخت می کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در مراسم یادبود یکی از مجاهدان حزب الله، گفت: سکوت عربستان در برابر تجاوز اسرائیل به نوار غزه و سوریه و لبنان بسیار تردید برانگیز است و باعث شد پرده از چهره سعودی ها کنار برود اکنون ما در لبنان در حال پرداخت هزینه ارتباط عربستان با رژیم صهیونیستی را پرداخت می کنیم.

وی افزود: آیا کسی شنیده است که رژیم آل سعود تا کنون حملات متجاوزانه هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه یا غارت ثروت های نفتی لبنان توسط این رژیم را محکوم کرده باشد؟

عضو شورای مرکزی حزب الله ادامه داد: این سعودیه است که اسرائیل را برای گردنکشی در منطقه و حمله به سوریه و چپاول ثروت لبنان جرات داده و البته لبنان نیز از آمریکا انتظار نداشت که در این پرونده قضاوتی عادلانه داشته باشد و تنها چیزی که مانع تجاوز به حقوق لبنان شد، قدرت ارتش، ملت و مقاومت بود.

وی افزود: سفر مشاور وزیر امور خارجه آمریکا به لبنان برای وساطت جهت گرفتن حق لبنان نبود بلکه وی فقط سنگ اسرائیلی ها را به سینه می زد، اما لبنان قدرتمند تر از همیشه توانست حق و ثروت نفتی خود را بدون قید و شرط بگیرد و اگر قدرت مقاومت نبود، لبنان نمی توانست حق خودرا بازپس بگیرد و در برابر فشارهای بین المللی بایستد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha