جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بحرین

حوزه/ عضو حزب الله عراق گفت: به لطف الهی شاهد هستیم که امروز انقلاب و خیزش مردمی بحرین، به بلوغ و پختگی خود رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید عدنان الحسینی، شب گذشته طی سخنانی در مراسم رونمایی از مستند" من هو الشهید التالی" با موضوع شهدای انقلاب بحرین که در پژوهشکده باقرالعلوم (ع) قم برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر یکی از محورهای مهم مقاومت اسلامی در برابر نظام استکبار جهانی و ایادی منطقه ای آن، همین انقلاب مردمی بحرین است که به رهبری شیخ عیسی قاسم به راه خود ادامه می دهد.

وی افزود: به یاری خدای متعال با تداوم مقاومت و به برکت خون مطهر شهدای بحرین، انقلاب مردم به شکست نهایی رژیم آل خلیفه خواهد انجامید.

عضو حزب الله عراق ادامه داد: امروز شاهد هستیم که زنان بحرینی به تاسی از زینب کبری(س) مقاومت کرده و مردان و جوانان خود را در راه مقابله با ظلم آل خلیفه همراهی می کنند.

وی با بیان این که در در جریان مقاومت ملت بحرین شاهد تجلی عزت در برابر ذلت هستیم ، گفت: هر چند عده ای جاهلانه و یا مغرضانه حرف هایی می زنند مبنی بر منحرف بودن و غیر اصولی بودن انقلاب بحرین اما این ها همان کسانی هستند که در آغاز شکل گیری داعش از لزوم پرهیز در مقابله با این گروه تروریستی صحبت می کردند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha