چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
شیخ عبدالله صالح

حوزه/ شیخ صالح گفت: کسی که به سختی افتاده و در مخمصه قرار دارد، رژیم آل خلیفه است نه مردم بحرین و به همین خاطر است که رژیم عصبانی شده و به بازداشت گسترده مردم دست زده و بیش از ۲۵ هزار مورد بازداشت توسط رژیم در این مدت ثبت شده است و بیش از ۲۰ هزار کارمند نیز در این راستا از کار برکنار شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام عبدالله صالح معاون دبیرکل جمعیت عمل اسلامی بحرین، در سخنانی مطبوعاتی تاکید کرد: انقلاب بحرین دستاوردهای زیادی داشته و توانسته با چالش های بزرگی مقابله کند.

وی خاطر نشان کرد: این چالش ها گاه فراتر از توان انقلاب و مردم بوده و مهم ترین چالش نیز این است که کشورهای منطقه ای عضو شورای همکاری خلیج فارس با حمایت انگلستان و آمریکا به توافق رسیده اند در برابر هرگونه تغییر در منطقه بایستند.

وی افزود: انقلاب ملت بحرین دستاوردهای زیادی داشته و توانسته نوعی وحدت و اجماع ملی در برابر رژیم بحرین و دیکتاتوری و استبداد آن ایجاد کند، به گونه ای که اکثریت مردم خواستار تبدیل نظام حاکم به دموکراسی عادلانه هستند و به خاطر دست یابی به همین خواسته ها است که حدود سه چهارم مردم در انقلاب شرکت دارند و در مقابل، رژیم آل خلیفه نیز تلاش های زیادی برای از بین بردن این انقلاب انجام داده است.

حجت الاسلام صالح تاکید کرد: ایستادگی و مقاومت مردم در طول این مدت هفت سال در برابر برخی کشورهای منطقه و شورای همکاری خلیج فارس از مهم ترین دست آوردهای انقلاب است، به ویژه این که اوضاع منطقه نیز در این مدت به سود انقلاب و مردم بحرین نبوده است.

وی ادامه داد: کسی که در این شرایط به سختی افتاده و در مخمصه قرار دارد، رژیم آل خلیفه است نه مردم بحرین و به همین خاطر است که رژیم عصبانی شده و به بازداشت گسترده مردم دست زده و بیش از 25 هزار مورد بازداشت توسط رژیم در این مدت ثبت شده است و بیش از 20 هزار کارمند نیز در این راستا از کار برکنار شده اند.

این روحانی انقلاب تاکید کرد: مهم تر از تمام اینها این است که اکنون انگلیسی ها و آمریکایی ها و اسرائیلی ها مدیریت امنیتی بحرین را به عهده گرفته اند و نیروهای امنیتی بحرینی و گارد ویژه صدام و دستگاه اطلاعات اردن و بحرین و پاکستان نیز فقط مجری دستورهای اربابان خود هستند و با وجود این همه دشمن، مردم بحرین همچنان در صحنه ایستاده و خواستار حقوق خود هستند و ایمان دارند که پیروز می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha