جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کنگره جمعیت و شخصیت های اسلامی لبنان

حوزه/ نشست شخصیت های اسلامی از حکام کشور های حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان سعودی خواست به این وضعیت نا بسامان پایان دهند و جنگ های خود را در منطقه به ویژه در یمن و بحرین متوقف کنند و از حمایت گروهک های تروریستی تکفیری به خصوص در سوریه، عراق و لیبی دست بردارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نشست جمعیت ها و شخصیت های اسلامی لبنان در بیانیه ای، گفت: تهدید های صهیونیستی علیه لبنان، سوریه و غزه به خاطر افتضاحات و رسوایی های است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل و همسرش است که متهم به فساد، دزدی و سوء استفاده هستند و در نتیجه ممکن است که راهی زندان شوند.

این نشست افزود: این مسئله، دشمن را به فرار رو به جلو و حمله و تجاوز وامی دارد؛ لذا باید در بالاترین درجه هوشیاری و آمادگی برای مقابله با دشمن و بازگرداندن نیرنگ آن به خودش باشیم و بر معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت تکیه کنیم.

این حزب لبنانی اشاره کرد: آمریکا عملیات غارت گسترده ای را علیه ملت های عربی و اسلامی صورت می دهد و با این کار می خواهد بحران های اقتصادی خود را روی دوش این ملت ها بیفکند.

نشست شخصیت های اسلامی از حکام کشور های حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان سعودی خواست به این وضعیت نابسامان پایان دهند و جنگ های خود را در منطقه به ویژه در یمن و بحرین، متوقف کنند و از حمایت گروهک های تروریستی تکفیری به خصوص در سوریه، عراق و لیبی دست بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha