جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ اعزام مبلغان جهادی به مناطق زلزله زده

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد گفت: به مناسبت ایام فاطمیه ۸۰ مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف شهرستان یزد اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام خلیل سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد گفت: به مناسبت ایام فاطمیه دوم و با هدف معرفی شخصیت حضرت زهرای مرضیه(س) به عموم مردم به‌ویژه بانوان و دختران، امسال ۸۰ نفر مبلغ و مبلغه به محافل و مجالس عزاداری در حسینیه ها و مساجد و تکایا و منازل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: این مبلغین علاوه بر سخنرانی اقدام به اقامه نماز جماعت، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و جلسات گفتمان فاطمی کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد افزود: مراسم های ویژه ای نیز در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای دخترانه و پسرانه برگزار که مهم ترین آن عزاداری با حضور شهید گمنام بود که با استقبال پرشور دانش آموزان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سلطانی در پایان اظهار داشت: برنامه هایی که امسال در ایام فاطمیه در استان یزد برگزار با حضور شهدای گمنام رنگ و بوی آسمانی به خود گرفت و این شهدا با حضور چشمگیر مردم در مناطقی که مشخص شده بودند به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha