سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دیدار ستاد همکاری حوزه علمیه کرمان و اداره کل منابع طبیعی با حجت الاسلام علیدادی

حوزه/ مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان با تاکید بر این که برای نجات منابع طبیعی کشورمان نیاز به کمک حوزه و روحانیت داریم، گفت: منابع طبیعی برای انجام کار فرهنگی بهتر در حوزه حفظ محیط زیست، نیاز به همکاری حوزه و روحانیت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، اعضای ستاد همکاری حوزه علمیه کرمان و اداره کل منابع طبیعی با حجت الاسلام والمسلمین علیدادی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

در این دیدار، مهندس مهدی رجبی زاده، مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان، مبحث منابع طبیعی را یک امر اجتماعی خواند و افزود: فرهنگ سازی حفظ منابع طبیعی لازم است و برای این کار باید از ارگانهای مرتبط با حوزه فرهنگ کمک گرفت.

وی، مردم را حافظان اصلی منابع طبیعی خواند و تصریح کرد: مردم، صاحبان اصلی و حافظان منابع طبیعی کشور هستند و اداره کل منابع طبیعی برای حفظ محیط زیست نیاز به همکاری آنان دارد و برای رسیدن به این مهم بایستی کار فرهنگی صورت پذیرد.

مدیر کل منابع طبیعی استان کرمان به نقش حوزه علمیه در فرهنگ سازی حفظ محیط زیست اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه و روحانیت از موثرترین مراکز بر فرهنگ عمومی جامعه هستند و اداره کل منابع طبیعی استان نیز برای انجام کار فرهنگی بهتر در حوزه منابع طبیعی، نیاز به همکاری حوزه و روحانیت دارد.

وی بیان داشت: حوزه علمیه می تواند فعالانه تر در فرهنگ سازی حفظ منابع طبیعی حضور پیدا کند و ما برای نجات منابع طبیعی کشورمان، نیاز به کمک حوزه و روحانیت داریم.

 رجبی زاده در پایان افزود: طی توافقاتی که با مدیریت حوزه علمیه کرمان داشته ایم قرار بر این شده تا مراسم روز درختکاری، پانزدهم اسفند ماه در تمامی شهرستانهای استان کرمان با همکاری و حضور طلاب و روحانیون برگزار گردد تا در ایجاد فرهنگ حفظ منابع طبیعی گام مهمی برداشته شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha