جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسجد بزرگ مینیاپولیس مورد مرمت و توسعه قرار می گیرد

حوزه/به گفته مدیریت اجرایی مسجد جنوب شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا، این مرکز اسلامی قرار است به یک ساختمان ملحق شده و در ضمن قرار است روند مرمت و بازسازی این مسجد نیز آغاز شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از kstp، مسجد بزرگی در  جنوب شهر مینیاپولیس واقع در ایالت مینه سوتای آمریکا توسعه پیدا می کند.

مقامات این شهر روز جمعه طرح توسعه مرکز اسلامی  را تایید کردند و قرار است یک ساختمان به املاک این مسجد در محله میان شهر اضافه شده و همچنین ساختمان کنونی این مسجد نیز مورد مرمت و بازسازی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است این طرح همچنین شامل ایجاد کلاس های جدید برای دانش آموزان، ایجاد یک سالن چند منظوره و ورزشگاه جدید نیز می باشد. تغییرات جدید قرار است در راستای به وجود آوردن فضای بهتر آموزشی و مفرح برای نسل جوان مسلمان اعلام شده است.

عبدالهی  فرح  مدیر اجرایی مرکز اسلامی در باره علت توسعه و بازسازی گفت: جامعه رو به رشدی داریم و هر هفته هزاران نفر از این مسجد و سالن های سخنرانی آن استفاده می کنند.

فرح در ادامه گفت: بخشی از ساختمان که قصد توسعه مسجد در آن را داریم خالی از سکنه می باشد. و ما قصد داریم این ساختمان را با بخش کنونی مسجد یکی کنیم تا نمازگزاران بتوانند از آن بهره مند شوند.

براساس اسناد شهرداری مینیاپولس، این مرکز اسلامی تا سال 2020 فرصت تکمیل ساختمان سازی و عملیات بازسازی را دارد که این مشکلاتی را به وجود آورده است.

مدیر مرکز اسلامی در این باره گفت: از آنجایی که ما یک سازمان عام المنفعه هستیم، کار آماده سازی و انجام عملیات بستگی به کمک های اهدایی دارد. با وجود چالش ها، اعضای جامعه از این پروژه بسیار خوشحال هستند زیرا مدت هاست چنین چیزی را تقاضا داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha