جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسجد برجسته بیرمنگام یک واحد آموزشی تمام دخترانه خواهد داشت

حوزه/ مجتمع مسجد جدیدی که قرار است به زودی در بیرمنگام ساخته شود و در آینده به یک «جاذبه گردشگری» تبدیل شود، قرار است دارای یک مدرسه دخترانه نیز باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از birminghammail، مسجد برجسته جدید در بیرمنگام که احتمالا در آینده به یک «جاذبه گردشگری» در این شهر مهم بریتانیا تبدیل گردد قرار است دارای یک مدرسه کاملا دخترانه باشد.

طبق طرح‌های جدیدی که بانیان این مسجد ارائه داده‌اند بخشی از این طرح توسعه جدید و مجتمع عبادی قرار است یک مدرسه برای دانش‌پژوهان دختر باشد.

علی‌رغم مخالفت‌های جدید با این طرح، به نظر می‌رسد که تصویب آن در شورای شهری بسیار محتمل باشد.

در آغاز ماه جاری، برنامه‌ای برای ساخت مسجد به عنوان بخشی از یک طرح توسعه ارائه شد که شامل یک مرکز اجتماعی جدید، مدرسه، آپارتمان‌های مسکونی و واحدهای فروشگاهی بود. و اکنون با تایید بر اینکه مدرسه دخترانه قطعا بخشی از این طرح خواهد بود، برنامه مذکور برای تصمیم‌گیری در اختیار اعضای شورای شهری قرار گرفته‌ است.

انتظار می رود که اکثر دانش آموزان از محله باشند که اگرچه بیشتر آن‌ها از مسافت دورتر می‌آیند به طوری که قادر به رسید به این آموزشگاه با پای پیاده نخواهند بود. همچنین اشاره شده است که وسایل حمل و نقل عمومی خوبی در محل وجود دارد. برای اطمینان از رفع نگرانی ایمنی بزرگراه ها ، یک نقطه اختصاصی برای سوار و پیاده شدن نیز در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha