پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 925516
۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
درخواست مجوز برای طرح مسجد بزرگ بیرمنگام

حوزه/ درخواست مجوز که برای مجتمع مسجد بیرمنگام ارائه شده همچنین شامل یک مرکز اجتماعی، مدرسه، آپارتمان‌های مسکونی و واحدهای فروشگاهی نیز می‌باشد که قرار است بعدا به آن اضافه شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از birminghammail، یک مسجد جدید، با «اهمیت شهری» که برای جاده استراتفورد در بیرمنگام انگلستان در نظر گرفته شده است ، برای دریافت مجوز آماده شده است.

درخواست مجوز برای این مسجد که در تقاطع خیابان استراتفورد و های‌گیت در بیرمنگام ارائه شده همچنین شامل یک مرکز اجتماعی، مدرسه ، آپارتمان‌های مسکونی و واحدهای فروشگاهی نیز می‌باشد که قرار است بعدا به آن اضافه شوند.

طرح این مسجد هفت طبقه دارای شکل بیضی و پانل های روکش مثلثی برنزی، سفید و خاکستری است.

حداکثر ۲۵۰۰ نمازگزار می‌توانند در این مسجد نماز اقامه کنند که بیشترین تعداد نمازگزار آن در نمازهای جمعه حضور می‌یابند، در مواقع دیگر نیز حداکثر ظرفیت آن ۵۰۰ نفر خواهد بود.

مساحت نمازخانه که ارتفاع آن دو برابر اتاق‌های دیگر ساختمان است، ۶۴۰ متر مربع تعیین شده‌است، در حالی که طبقات فوقانی شامل سالن کنفرانس ، سالن‌های نمایشگاه ، کتابخانه و باغ بر روی پشت‌بام هستند. به علاوه مسجد، بخش‌های دیگری نیز در این مجتمع وجود خواهند داشت. این شامل هفت واحد تجاری در طبقه همکف به سمت جاده هایگیت ، ۱۲ آپارتمان ، یک مدرسه برای ۵۰۰ دانش آموز و یک مرکز اجتماعی است.

کمیته ارزیابی شورای شهر بیرمنگام پیرامون مسجد را هفته آینده تصمیم گیری‌ خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha