پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسجد شهر اسلاو در انگلستان توسعه پیدا می‌کند.

حوزه/ بنیاد اسلامی شهر اسلاو در انگلستان یک مرکز اجتماعی جدید را در نزدیکی مسجد کنونی می‌سازد که شامل تسهیلات مربوط به کلاس‌های درسی و فضاهای آموزشی خواهد بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از sloughexpress، بنیاد اسلامی شهر اسلاو در انگلستان، قصد ساختن یک مرکز اجتماعی اسلامی جدیدی در نزدیکی مسجد را دارد.

اعضای این مسجد یک طرح برنامه‌ریزی شده دقیق را برای توسعه و سازندگی در زمینی در جاده که قبلا محل استقرار یک سوپرمارکت و پمپ بنزین بوده است به شورای شهری ارسال کرده‌اند که مربوط به طرح توسعه مسجد می‌باشد.

در صورت تصویب ، تسهیلات جدید مربوط به چهار کلاس درس و دو فضای آموزشی بزرگتر را فراهم می‌کنند که ظرفیت حداکثر ۸۰ دانش پژوه را خواهند داشت.

این طرح‌ همچنین شامل دو پارکینگ اتومبیل در زیر مرکز اجتماعی است که هدف آن کاهش ازدحام در جاده های مجاور در هنگام اقامه نماز در مسجد است. محل مذکور اخیرا به عنوان یک سرویس شستشوی دستی اتومبیل مورد استفاده قرار گرفته است.

در طرح ارائه شده به شورای شهر اسلاو آمده است: طرح پیشنهادی یک زمین بلااستفاده را که چندین سال است برای کاری درنظر گرفته نشده است، را احیاء می‌کند. که مزایای مثبتی برای جاده و مردم محلی به همراه خواهد داشت.

در ادامه طرح آمده است: این پیشنهاد خدمات قابل توجهی را که مسجد می‌تواند به جامعه محلی ارائه دهد و در طی سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته‌ است، بهبود خواهد بخشید.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha