شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام محمدمهدی حرزاده

حوزه / مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان یزد با بیان اینکه امروزه حق دین در جامعه ادا نمی‌شود، گفت: حضور روحانیون در بخش‌های مختلف دانشگاه ها لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت‌الاسلام محمدمهدی حرزاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان یزد، صبح امروز در نشست انعقاد تفاهم نامه با اداره کل تبلیغات اسلامی استان، گفت: هر اقدامی برای دین و معنویت لازم است به‌خصوص در عصر حاضر که دین در مظلومیت قرار گرفته، باید انجام گیرد، زیرا امروزه حق مسائل دینی ادا نمی‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان یزد با اشاره به این که حضور روحانیون در بخش‌های مختلف دانشگاه لازم و ضروری است، ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی باید با تعامل درست، در یک جبهه قرار گیرند و همدیگر را در انجام فعالیت‌های مختلف یاری کنند.

وی با اشاره به آمادگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان جهت همکاری با اداره کل تبلیغات اسلامی، گفت: باید در حوزه‌های فعالیت‌های مشترک برنامه‌ریزی و همدیگر را یاری کنیم.

برگزاری گفتمان های دینی دانش آموزی و دانشجویی

حجت الاسلام کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست با اشاره به اجرای طرح گفتمان دینی به‌ عنوان یکی از طرح‌های موفق در سال‌های اخیر، گفت: بریا  برگزاری بهتر این طرح، تفاهم‌نامه‌ای در بخش دانش‌آموزی با اداره کل آموزش‌وپرورش استان منعقد و در بخش دانشجویی نیز با نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در حال انعقاد می باشد.

ویتصریح کرد: تقویت بنیه دینی و اعتقادی دانشجویان در مواجهه با شبهات و انحرافات فکری و عقیدتی مهم‌ترین هدف از برگزاری گفتمان دینی دانشجویی در دانشگاه‌ها می‌باشد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: کمک به رشد و ارتقای سطح دانش و بینش دانشجویان و پاسخگویی علمی و کارشناسی شده به سؤالات و شبهات دانشجویان از دیگر اهداف برگزاری گفتمان دینی دانشجویی می‌باشد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha