یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا شیرزاد ایزدی

حوزه/ ماموستا شیرزاد ایزدی، گفت: در سال های اخیر طلاب شیعه و سنی در استان کردستان از نظر علمی پیشرفت چشمگیری داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، ماموستا شیرزاد ایزدی، ظهر امروز در جمع طلاب اهل سنت شهرستان مریوان، اظهار داشت: طلاب منادیان و ناشران علوم اسلامی در سطح جامعه هستند و همین امر وظیفه آنان را دو چندان کرده است.

این عالم اهل سنت شهرستان کردستان افزود: هر کسی که طلبگی را انتخاب می کند، باید بداند که قدم در مسیری پر فراز و نشیب گذاشته است و در آینده وظایف او سخت تر هم می شود.

وی با تاکید بر این که طلاب اعم از اهل سنت و شیعه همگی باید بر روی تحصیل و کسب مدارج بالاتر علمی و معنوی تاکید کنند، گفت: امروز هر طلبه ای باید به میزانی علم و آگاهی داشته باشد که بتواند جواب پرسش های پرسیده شده از سوی جامعه به ویژه جوانان را به صورت کامل و مستدلل بدهد.

ماموستا ایزدی تاکید کرد: خوشبختانه در سالهای اخیر طلاب سنی و شیعه در استان کردستان از نظر علمی پیشرفت چشمگیری داشته اند و با وجود دوری از مرکزی و دیگر مشکلات، شاهد ظهور چهره های دینی و قرآنی بسیاری در این استان هستیم.

این کارشناس علوم دینی اهل سنت اشاره کرد: بنده همیشه به طلبه ها و طالبان علوم دینی سفارش می کنم که به اصل دین اسلام و آنچه که خاتم الانبیاء (ص) سفارش فرموده اند، ببرپدازند و از ورود به حواشی که دشمنان برای ما می سازند به شدت دوری کنند.

ماموستا ایزدی اظهار داشت: خوشبختانه با وجود هزینه های هنگفت کشورهای بیگانه و دشمنان اسلام در استانهایی همانند کردستان برای از بین بردن وحدت، هم اکنون شاهد وحدت بی نظیری بین اهل تشییع و اهل سنت هستیم که این مایه افتخار برای مردمان این خطه می باشد.

وی با اشاره به این که همه مردم کردستان برادر محسوب می شوند و از یک خانواده هستند، گفت: نباید اجازه دهیم عده ای فرصت طلب در میان جامعه به دنبال اختلاف افکنی و بدبین کردن مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند، زیرا خدماتی که این نظام در استان کردستان انجام داده است، ماندگار و بی نظیر است.

ماموستا ایزدی ادامه داد: این نظام دشمنان قسم خورده بسیاری چه در داخل و چه در خارج از مرزها دارد و منتظر لحظه موعد برای ضربه زدن به ستون های این نظام الهی هستند، لذا وظیفه طلاب روشنگری و افشای این توطئه های خبیثانه دشمنان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha