یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار با دبیر جشنواره عمار

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در دیدار با دبیر جشنواره مردمی عمار با تاکید بر مشارکت مبلغان حوزوی در تولید محتوای دینی در قالب هنر و سینما، گفت: حضور جوانان مومن و انقلابی در سینما و تولید آثار فاخر، نقش مهمی در آگاهی و بصیرت جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، در دیدار سیدرسول منفرد دبیر جشنواره مرمی عمّار، با تقدیر از زحمات جوانان مومن و انقلابی فعال در جشنواره فیلم مردمی عمار، تاکید کرد: حوزه علمیه تهران از اکران عمومی فیلم‌ها و مستندهای ارزشی و انقلابی ارسالی به جشنواره مردمی عمّار در مدارس علمیه استان استقبال نموده و آمادگی دارد تا مقدمات مشارکت مبلغان انقلابی در تولید آثار سینمایی و فیلم کوتاه را فراهم کند.

مدیر حوزه علمیه استان تهران، افزود: حضور جوانان مومن و انقلابی در سینما و تولید آثار فاخر، نقش مهمی در آگاهی و بصیرت جامعه دارد، زیرا مسیر هنر، سینما و رسانه یکی از ابزارهای مهم ارتباطی است که می توان به وسیله آن ها، گفتمان انقلاب اسلامی را به مخاطبان تشنه آن در سرتاسر جهان رساند.

ارسال بیش از 3200 اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی عمار

سیدرسول منفرد، دبیر جشنواره مرمی عمّار نیز با بیان این که آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره هر سال رو به افزایش بوده است، گفت: امسال نسبت به سال های گذشته آثار بسیار فاخر و ارزشی در بخش های فیلم کوتاه و مستند که تعداد آن ها به بیش از 3200 اثر می رسید به دبیرخانه جشنواره مردمی عمار ارسال شد.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از تاریخچه تاسیس این جشنواره، نقش مردم در حمایت از سینما و مستندسازان انقلابی را مهم و اثرگزار برشمرد، و اظهار داشت: مقام معظم رهبری با بررسی آثار ارسالی به جشنواره مردمی عمار، بر ادامه این کار بابرکت و انقلابی تاکید فرمودند و این قوت قلبی برای دست اندرکاران این جشنواره بود و موجب شد تا با انگیزه بیشتری کار را دنبال کنیم.

منفرد در پایان با تقدیر از حمایت مدیر حوزه علمیه تهران در نشر آثار سینمایی ارزشی و انقلابی، گفت: از حوزه های علمیه به ویژه طلاب و روحانیان انتظار داریم در این مسیر به کمک ما بیایند تا جوانان انقلابی ما به این باور برسند که می توانند در سینما اثرگزار بوده و گفتمان انقلاب اسلامی را از هنر و سینما به جهانیان انتقال دهند.

در این دیدار، حجت الاسلام بابادایی، معاون تبلیغ حوزه علمیه تهران نیز حضور داشت.

 

313/42

 

                               

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha