سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
نمایشگاه هنر اسلامی

حوزه/ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت از برگزاری نمایشگاه هنرهای اسلامی در ایام نوروز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، عیسی رضایی طی سخنانی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: علاوه بر این نمایشگاه همچنین در محل پارکینگ بزرگ حرم نیز نمایشگاه صنایع دستی در قالب 80 غرفه برگزار می شود تا با این دو نمایشگاه مردم با بخشی از هنر اصیل ایرانی و اسلامی هر چه بیشتر و بهتر آشنا شوند.

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور اسکان مناسب مسافران و زایران نوروزی در قم گفت: همه تدابیر به این منظور است که مسافران و زایران نوروزی در نهایت امنیت و آرامش بتوانند از جاذبه های گردشگری مذهبی استان و نیز دیگر اماکن تاریخی و توریستی قم دیدن کرده و خاطره ای خوب از این سفر در ذهن آن نقش بندد.

رضایی با اشاره به ویژگی های و شرایط خاص استان قم از منظر گردشگری مذهبی بیان داشت: ما باید از شرایط و پتانسیل های قم به خصوص با محوریت زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمکران نهایت استفاده را جهت توسعه گردشگری مذهبی ببریم چرا که این مهم جزو اولویت های اشتغالزایی استان قم نیز می باشد.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha