پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مفتی گلزار نعیمی

حوزه/ مفتی گلزار نعیمی در واکنش به تصمیم پاکستان برای اعزام نیروهای ارتش به عربستان در یک مصاحبه گفت: عربستان با همکاری برخی کشورهای عربی در حال کشتار مسلمانان است و این یک خیانت بزرگ به اسلام است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، مفتی گلزار نعیمی در واکنش به تصمیم پاکستان برای  اعزام نیروهای ارتش به عربستان در یک مصاحبه  گفت: عربستان با همکاری برخی کشورهای عربی در حال کشتار مسلمانان است و این یک خیانت بزرگ به اسلام است.

وی عربستان را حامی اسرائیل خواند و گفت: اگر عربستان با اسرائیل می جنگید هرگز درمورد اعزام ارتش پاکستان به عربستان مخالفت نمی کردم و شاید شخصا در آن جنگ شرکت می کردم، اما عربستان در حال کشتار مردم بی گناه مسلمان است.

گفتنی است ارتش پاکستان اعلام کرد این کشور نیروهایی به عربستان اعزام می کند تا در «ماموریت آموزشی و مستشاری» شرکت کنند. این اقدام پاکستان در حالی انجام می شود که این کشور سه سال پیش با اعزام نیرو برای پیوستن به ائتلاف متجاوز سعودی در یمن مخالفت کرده بود.

هنوز نقش دقیق نیروهای اعزامی پاکستان به عربستان اعلام نشده، اما در بیانیه ای که روز پنجشنبه از سوی شاخه رسانه ای ارتش پاکستان منتشر شد، آمده است این نیرو ها در خارج از عربستان مستقر نخواهند شد.

ژنرال رحیل شریف، یکی از فرماندهان بازنشسته ارتش پاکستان، در حال حاضر به اصطلاح ائتلاف نظامی ضد تروریسم را، که رژیم سعودی چندی پیش از تشکیل آن خبر داد، فرماندهی می کند؛ اما هنوز مشخص نیست که آیا نیرو های اعزامی پاکستان در این ائتلاف حضور خواهند داشت یا خیر؟!

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha