جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین زکی باقری عالم معروف شیعه مقیم کانادا

حوزه/ با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زکی باقری عالم معروف شیعه مقیم کانادا، سمینار انقلاب اسلامی و سیره حضرت زهرا(س) در اسلام آباد برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به همت سازمان دانشجویان امامیه پاکستان شعبه اسلام آباد با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زکی باقری عالم معروف شیعه مقیم کانادا، سمینار «انقلاب اسلامی و سیره حضرت زهرا(س)» در مسجد جامع امام صادق(ع) اسلام آباد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین زکی باقری در سخنرانی خود گفت: رهبر معظم انقلاب مصداق اصلی اَشِدّآءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم هستند و امروز جمهوری اسلامی ایران علی‌ رغم فشارهای اقتصادی، پژوهشی و هسته ای که ایران را در بدترین وضعیت قرار می‌دهد در حال رشد و شکوفایی است.

وی افزود: اگر انسان در درون خود  احساس مسئولیت نداشته باشد از حیوان بدتر است. هر گاه انسان متعهد به انجام کاری می‌شود در حقیقت مسئولیت انجام آن کار را پذیرفته است، هر فردی از منظرهای مختلف تکالیفی بر دوش خود دارد و یا به تعبیر دیگر مسئولیتی بر عهده او است، از آن ‌جا که انسان در ارتباط با سطوح مختلف از جمله ارتباط با خالق خویش است نوع مسئولیتش نیز متفاوت است. جوانان ما باید متعهد باشند و در برابر اصلاح جامعه اسلامی خودشان را مسئول بدانند.

وی در پایان گفت: امروز در جامعه ما به اسم حقوق زنان عزت و آبروی زنان را از بین می برند، سیره حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای زنان جهان است و این مهم افتخاری برای زنان مسلمان است که الگویی مانند حضرت زهرا(س) در زندگی، تربیت فرزند، همسرداری و رفتار اجتماعی خود دارند. اجازه ندهیم که دنیای غرب زنان ما را به انحراف بکشاند تبیین روش مبارزه ی حضرت زهرا(س) با انحرافات زمان خود  نیاز جامعه امروز ما است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha