جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر سعید الشهابی

حوزه/ سعید الشهابی رهبر جنبش احرار البحرین و معارض بحرینی گفت: سازمان و حکومت های مستبد برای حفظ استبداد خود ملت ها را نادیده می گیرند، به همین خاطر رسانه ها به طور گسترده برای نادیده گرفتن و گمراهی تلاش می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» سعید الشهابی رهبر جنبش احرار البحرین و معارض بحرینی، گفت: سازمان ها و حکومت های مستبد برای حفظ استبداد خود ملت ها را نادیده می گیرند، به همین خاطر رسانه ها به طور گسترده برای نادیده گرفتن و گمراهی تلاش می کنند.

وی افزود: کسی که از این چارچوب خارج شود، سرنوشتش بازداشت و شکنجه است و این چیزی است که برای روزنامه "الوسط" پیش آمد و رژیم آل خلیفه تصمیم دارد آن را توقیف کند.

الشهابی تصریح کرد: با توجه به این مسئله، قرار گرفتن بحرین در شاخص "فریدم هاوس" بی ارزش است.

رهبر جنبش احرار البحرین در خصوص ملت و جنبش انقلابی اشاره کرد: ملت بحرین از مبارزه طولانی خود تجربه های زیادی به دست آورد؛ لذا لباس آزادی پوشید و به خاطر آن وارد خیابان ها شده و فریاد زد و بهترین و عزیزترین داشته های خود را بخشید تا آزادانه زندگی کند و کشورش را از زیر سلطه اشغالگران آل خلیفه، آل سعود و امارات آزاد سازد.

الشهابی افزود: ملّتی که هر روز بر حضور میدانی اصرار می ورزد، شایستگی آزادی را دارد و به یاری خداوند رها خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری تظاهرات در مناطق مختلف، تاکید کرد: درگیری حق و باطل، یک درگیری ازلی است و پیروزی حتمی برای آزادگان صالح است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha