جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عصائب

حوزه/ حزب عصائب اهل الحق عراق اتهامات رژیم آل خلیفه را مبنی بر کشف یک گروهک تروریستی و آموزش و حمایت آن از سوی عصائب اهل الحق و سپاه پاسداران ایران رد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حزب عصائب اهل الحق عراق اتهامات رژیم آل خلیفه را مبنی بر کشف یک گروهک تروریستی و آموزش و حمایت آن از سوی عصائب اهل الحق و سپاه پاسداران ایران رد کرد.

"لیث العذاری" سخنگوی جنبش "الصادقون" وابسته به عصائب اهل الحق گفت: مقامات بحرینی تمامی پیمان نامه های حقوق بشر را زیر پا گذاشته اند و به خاطر شکست رژیم در کنترل انقلاب بحرین که مخالف سیاست های سرکوبگرانه رژیم است، اتهاماتی را به عصائب اهل الحق وارد کرده است.

العذاری با اشاره به اینکه دولت بحرین از پاسخگویی به خواسته های انقلابیون بحرین که هفت سال است همچنان ادامه دارد، ناتوان مانده است، گفت: این جنبش با ملت بحرین در رسیدن به حقوق مشروعشان اعلام همبستگی می کند.

شایان ذکر است که وزارت کشور بحرین مدعی شد روز شنبه تعدادی عملیات تروریستی را خنثی کرده و 115 نفر که یک سازمان تروریستی را تشکیل می دادند، بازداشت کرده است.

وزارت کشور بحرین، عصائب اهل الحق عراق، حزب الله لبنان و سپاه پاسداران ایران را به آموزش و حمایت از این سازمان برای انجام عملیات در این کشور متهم کرده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha