پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رئیس جمعیت علمای پاکستان

حوزه/ معصوم نقوی تبلیغات غیر عادی رسانه ای اخیر درباره حوادث سوریه را با هدف انحراف اذهان عمومی از جنایات آل سعود در یمن دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»؛ پیر معصوم نقوی، رئیس جمعیت علمای پاکستان شاخه نیازی ضمن اشاره به فعالیت فوق العاده رسانه ها در درگیری های جاری در سوریه به ویژه در غوطه شرقی گفت: جنجال رسانه ای اخیر درباره حوادث سوریه را برای انحراف اذهان عمومی از جنایات آل سعود در یمن دانست.

وی در ضیافت شامی که برای نمایندگان رسانه های مختلف در شهر لاهور ترتیب داده شده بود حاضر شد و در باره پوشش رسانه ای اخیر درباره سوریه و در مقابل سکوت در برابر جنایات جاری در یمن اظهار تعجب کرد و آن را نوعی تلاش برای انحراف اذهان عمومی از جنایات آل سعود دانست.

پیر معصوم نقوی گفت: حکومت عربستان با زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی، در کشورهای یمن و سوریه مداخله می کند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم اتحاد امت در مقابل جریان های افراطی و تروریسم، گفت: کشورهای اسلامی باید موضع واضح و قاطعی در مقابل این جریان داشته باشند.

رئیس جمعیت علمای پاکستان شاخه نیازی ضمن انتقاد و اظهار تاسف از روابط آل سعود با دشمنان اسلام یعنی آمریکا و اسرائیل بیان داشت: این دوستی و روابط مانعی بزرگ در مقابل اتحاد امت اسلامی است. آل سعود با تمسک به عقاید خودساخته در حال محو و تخریب آثار اسلامی و آثار منسوب به نبی مکرم اسلام است که این امر باعث آزردگی مسلمانان است و تمام مکاتب و مذاهب اسلامی باید به این گونه اقدامات اعنراض کنند.

جمعیت علمای پاکستان از احزاب مذهبی-سیاسی فعال پاکستان است که همزمان با استقلال پاکستان شکل گرفت، از نظر فکری و اعتقادی بریلوی از مکاتب اهل سنت شبه قاره است، این جمعیت در دهه 90میلادی و به دلیل اختلاف در جهت گیری های سیاسی به دوشاخه عمده نیازی و نورانی تقسیم شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha