جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دانش آموزان

حوزه/ دشمن سعی دارد با تضعیف اعتقادات نسل جوان، ارزش خانواده را در جامعه کمرنگ کند که در این راستا دانش آموزان باید مراقب نقشه های دشمنان اسلام و انقلاب باشند و همواره با الگوگیری از قرآن و سیره اهل بیت(ع) توطئه های فرهنگی را خنثی نمایند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، خانم منظر جهانپور امروز در جلسه آشنایی دانش آموزان با حوزه، با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند و در توسعه همه جانبه کشور عزیرمان نقش بسزایی دارند، گفت: دانش آموزان باید با جدیت در امر تهذیب نفس و فراگیری دروس خود تلاش کنند و قدر سال های تحصیل خود را بدانند و از همان سال های نوجوانی چشم اندار آینده خود را در امر تحصیل تعیین نمایند .

وی با بیان اینکه دانش آموزان دختر علاوه بر تحصیل باید در امورات منزل نیز یاریگر خانواده باشند، اظهار کرد: دانش آموزان دختر، مادران فردا هستند و باید در راستای استحکام بنیان خانواده و تربیت فرزندان علم اندوزی کنند .

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نورآباد با اشاره به اینکه دانش آموزان باید مراقب هجمه های فرهنگی دشمن باشند، خاطر نشان کرد: دشمن سعی دارد با تضعیف اعتقادات نسل جوان، ارزش خانواده را در جامعه کمرنگ کند که در این راستا دانش آموزان باید مراقب نقشه های دشمنان اسلام و انقلاب باشند و همواره با الگوگیری از قرآن و سیره اهل بیت(ع)  توطئه های فرهنگی را خنثی نمایند .

 جهانپور در ادامه با اشاره به آغاز پذیرش حوزه های علمیه خواهران، خاطر نشان کرد: حوزه های علمیه و تحصیل خواهران در علوم دینی حوزوی نقش بسزایی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد و باید تلاش کنیم تا افراد مومن، انقلابی و مستعد جذب حوزه های علمیه شوند.

وی با برشمردن آثار و برکات تحصیل حوزه در جمع دانش آموزان، اظهار کرد: علاقمندان به فراگیری علوم حوزه می توانند برای تحصیل در حوزه اقدام به ثیت نام  کنند.

مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نورآباد در پایان گفت: تحصیل خواهران در علوم حوزوی و دینی می تواند در تربیت نسلی مومن و انقلابی که فرزندان آینده این مملکت هستند موثر باشد .

در پایان این نشست، دانش آموزان دبیرستان دخترانه صدر از مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) نورآباد بازدید و از نزدیک با فضا کلی حوزه آشنا شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha