دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه:

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به به حساسیت های شهرک های اقماری و مشکلاتی که در این مناطق وجود دارد، گفت: اعزام مبلغین به مناطق حاشیه شهرها در اولویت کاری است.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به این که نباید مناطق آسیب پذیر شهرها مورد غفلت نهادهای تبلیغی قرار بگیرند، گفت: از برنامه هایی اولویت داری که باید در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی به آن اهمیت داده شود و مبلغین حضور پر رنگی در این عرصه داشته باشند، حضور در مناطق محروم و حاشیه شهرهاست.

وی در ادامه با بیان اینکه مدت 4 ماه، مجدانه پیگیر آسیب زدایی هدفمند در حاشیه شهرها هستیم، گفت: طرح تبلیغی در زمینه مباحث آسیب های اجتماعی، بحث خانواده، طلاق، فضای مجازی، اعتیاد و... مورد استقبال قرار گرفته است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت مبلغین تخصصی دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، گفت: دراین طرح 6 نفر از اساتید متخصص در مباحث حجاب و عفاف مشغول انجام فعالیت های فرهنگی و بصیرت بخشی به مردم و مشورت دادن در خصوص جلوگیری و کاهش آسیب های اجتماعی هستند.

حجت الاسلام محمدی فر با بیان این که از ظرفیت مساجد، حسینیه ها و تکایا و مدارس آموزش و پرورش در این محلات(جعفر آباد، حکمت آباد، باغ ابریشم و...) استفاده شده، گفت:  آسیب های اجتماعی دست به گریبان آحاد جامعه خصوصا مناطق حاشیه شهرها شده است.

وی در پایان از ارائه پیشنهادی به معاونت تبلیغ حوزه های علمیه که مورد قبول واقع شد، خبر داد و گفت: تعداد 15 نفر از مبلغین بومی از لحاظ مسائل تبلیغی و مالی مورد حمایت قرار گیرند که در مناطق حاشیه ای شهر کرمانشاه مستقر شده و مشغول فعالیت گردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha