جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محبی

عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت:عده ای پس از گذشت سالیان متمادی از ظلم و جنایت داعش در منطقه هنوز این بصیرت را به دست نیاورده اند و در اینکه اگر مدافعان حرم نبودند، ما باید در کرمانشاه و همدان با جریان تکفیری می جنگدیدم، هنوز دچار تردید هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام محمد محبی در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب شهید مدافع حرم رسول سیاهکالی مرادی گفت: شهدایی که امنیت، آرامش، زندگی و خانواده خود را ترک کرده و در مقابل دشمنان نظام اسلامی و اسلام ناب محمدی(ص) می ایستند، اینها راه صد ساله را یک شبه طی کردند و امروز بساط داعش را از منطقه برچیدند.

وی افزود:  شهدای مدافع حرم نشان دادند که باب شهادت هنوز باز است و همچنان ولایت نیازمند به حمایت است و برای جهانی شدن انقلاب اسلامی، نیازمند به حمایت و دفاع هستیم.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین، بصیرت و معرفت را از ویژگی های بارز شهدای مدافع حرم برشمرد و افزود: عده ای پس از گذشت سالیان متمادی از ظلم و جنایت داعش در منطقه هنوز این بصیرت را به دست نیاورده اند و در این که اگر مدافعان حرم نبودند، ما باید در کرمانشاه و همدان با جریان تکفیری می جنگدیدم، هنوز دچار تردید هستند.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با جان و مالشان با خدا معامله کردند و سیمای اسلام را در چهره نورانی ولی فقیه دیده و سر از پا نشناختند، افزود: وجود خانواده و زن و فرزند برایشان غل و زنجیر نشد و این اعتقاد، بصیرت و این ولایت مداری راه را برایشان باز کرد و به سوی خداوند پر و بال گشودند.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین بیان داشت: شهدای مدافع حرم آموزش جهاد و مقاومت را از سیدالشهدا(ع) و امام سجاد(ع) یاد گرفتند و خواستند تمام بدنشان مانند مولایشان زخم تیر باشد.

حجت الاسلام محبی تصریح کرد: دشمن باید بداند رزمندگان اسلام همانگونه که در جبهه های حق علیه باطل مجاهدت کردند اکنون نیز دست از مجاهدت و تلاش برنداشته اند و با کارهای انقلابی و ارزشی، فضا را معنوی و روحانی می کنند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شهدای مدافع حرم تمام دوره های آموزش، تربیت، معرفت و بصیرت را طی کردند تا به جایگاه دفاع از حریم امامت و ولایت رسیدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha