چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تجلیل از ابوالشهید حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین به اتفاق طلاب و اساتید مدرسه علمیه التفاتیه با حضور در منزل ابوالشهید حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، مدیر سابق حوزه استان از خدمات علمی و حوزوی وی تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا در جریان عیادت مدیر حوزه علمیه قزوین و اساتید و طلاب مدرسه التفاتیه، از حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی، مدیر سابق حوزه استان، گفت: شما از شخصیت های برجسته علمی و حوزوی قزوین هستید که در زمان مدیریت برحوزه های علمیه استان و چه قبل از این مسئولیت توانستید صاحب تالیفات مختلفی در زمینه های مختلف شوید که جای قدردانی وسپاس است.

وی افزود: شما در کنار تدریس، به تحقیق موضوعی درباره احادیثی که از پیامبر بزرگ اسلام(ص)، از طریق مورخان و علمای شیعه نقل شده، پرداختید و تاکنون حدود 9 جلد، تقریباً آماده چاپ شده که تالیفات شما در مدارس علمیه استان از سوی طلاب و اساتید مورد استقبال خوبی قرار گرفته است.

مدیر مدرسه التفاتیه قزوین ادامه داد: به برکت وجود عالمان برجسته در قزوین و سایر نقاط کشور شاهدیم که کشورمان امروز به ام القرای کشورهای اسلامی تبدیل شده است.

 وی ادامه داد: چنین دیدارهایی بیانگر آن است که اسلام و متدینین همواره مورد استقبال جامعه دینی ما قرار داشته و دارند و جامعه طلاب و روحانیت همواره مورد تکریم و احترام ملت بزرگ ایران قرار گرفته است.

 استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: علمای شیعه همواره به عنوان مرزبانانی شجاع و خستگی ناپذیر در برابر فتنه انگیزان و شبهه افکنان در حوزه دین و ولایت فعال و تاثیرگذار بوده و نقش آفرین بوده اند و امروز نیز باید این جایگاه حفظ شده و صیانت شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید ابراهیمی که فرزند ارزشمند مدیر سابق حوزه علمیه قزوین می باشد، اظهار کرد: شما با تقدیم فرزند خود به دشمنان نشان دادید که هیچ گاه این ملت و فرزندان رشید اجازه تعدی دشمنان به خاک مقدس ایران اسلامی را نخواهند داد.

همچنین در این دیدار مدیر حوزه علمیه استان قزوین از خدمات ارزشمند و ماندگار حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha