جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روزنامه نگار فرانسوی آثار باستانی حرم امیرالمؤمنین (ع) را مستند سازی می کند

حوزه/ دو روزنامه نگار فرانسوی به حرم مطهر امیر المؤمنین (ع) مشرف شدند و به پوشش رسانه ای شهر نجف اشرف و مستند سازی آثار تاریخی و باستانی و اعمال زائرین در حرم مطهر علوی پرداختند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، دو روزنامه نگار فرانسوی به حرم مطهر امیر المؤمنین(ع) مشرف شدند و به پوشش رسانه ای شهر نجف اشرف و مستند سازی آثار تاریخی و باستانی و اعمال زائرین در حرم مطهر علوی پرداختند.

"فیرونیکا" روزنامه نگار فرانسوی گفت: من در روزنامه(GEO) فرانسوی کار می کنم و به همراه دو همکار عکاس برای پوشش رسانه ای و تهیه گزارش از زندگی مردم عراق در مرحله ما بعد داعش به اینجا آمده ایم.

وی افزود: برای اینکه شهر نجف اشرف با وجود بارگاه مقدس و تاریخی علوی از نقش بزرگی بهره مند است، لذا ما لازم دیدیم که فرانسه از اوضاع این شهر مقدس و حرم مطهر از طریق تصاویر مطلع شوند.

این روزنامه نگار اشاره کرد: آثار باستانی شگفت انگیز حرم مطهر و شهر نجف اشرف را مستند سازی کردیم و از مشاهده آن بسیار شگفت زده شدیم.

وی همچنین گفت: حرکت زائرین در حرم مطهر و اعمال عبادی آنان که الهام بخش صلح و آرامش در صحن های این مکان مقدس است و تکریم مردگان قبل از دفن آن ها با حرکت دادن در حرم مطهر، توجه انسان را به خود جلب می کند و آن را به تعجب وا می دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha