پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سفیر مجارستان در عراق به حرم امیر المؤمنین (ع) مشرف شد

حوزه/ "اتیلا تار" سفیر مجارستان در عراق به زیارت حرم مطهر امیر المؤمنین (علیه السلام) مشرف شد و از آثار تاریخی، باستانی و فضای معنوی آستان مقدس علوی بازدید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» "اتیلا تار" سفیر مجارستان در عراق به زیارت حرم مطهر امیر المؤمنین(علیه السلام) مشرف شد و از آثار تاریخی، باستانی و فضای معنوی آستان مقدس علوی بازدید کرد.

مسئولان آستان مقدس علوی در جریان این بازدید شرح مفصلی از طرح های آستان مقدس و آثار تاریخی و باستانی صحن های حرم مطهر حضرت امیر(ع) ارائه دادند.

آقای "تار" گفت: بازید از شهر نجف اشرف را با زیارت حرم امام علی (علیه السلام) که هیچ نظیری در جهان ندارد، آغاز کردیم.

وی افزود: به عنوان سفیر مجارستان بر خود لازم دانستم در اماکن مقدس حضور یابم و تلاش می کنیم که تجربیات کشور، سرمایه تاجران و سرمایه گذاران خود را در برپایی پروژه های خدماتی به کار بگیریم؛ چراکه نجف اشرف، شهر مقدسی است و از اعتبار و امنیت بالایی برخوردار است و باید تاجران را به همکاری و سرمایه گذاری در این چنین شهر مقدس و مورد احترام، تشویق کرد.

سفیر مجارستان اشاره کرد: این دومین زیارت من است که اولین آن سال گذشته بود و پیشنهاد هایی را برای پروژه های خدماتی شهر نجف اشرف به ویژه آستان مقدس علوی ارائه دادیم و منتظر تحقق و اجرای هر پروژه ای هستیم که در جهت خدمت به حرم امام علی(ع) و شهر نجف اشرف است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha