چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان ایلام

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: حوزه علمیه همیشه رسالت خود را به خوبی در افشاگری فرقه ها و تفکرات انحرافی نشان داده و در قضیه تشیع انگلیسی و تحرکات جریان انحرافی منتصب به شیرازی ها باید با شفاف سازی، دنیا را متوجه جدایی این فرقه انحرافی از اسلام ناب و تشیع واقعی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وعد مرادبیگی، در جمع معاونین حوزه علمیه استان ایلام اظهار داشت: ما نباید بگذاریم هر کسی به این نظام و انقلاب آسیب بزند. حوزه علمیه همیشه رسالت خود را به خوبی در افشاگری فرقه ها و تفکرات انحرافی نشان داده و در قضیه تشیع انگلیسی و تحرکات جریان انحرافی منتصب به شیرازی ها باید با شفاف سازی، دنیا را متوجه جدایی این فرقه انحرافی از اسلام ناب و تشیع واقعی کرد.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: ما هر چه بیشتر طلاب را با مبانی اسلام تربیت کنیم و مطالبات امام(ره) و رهبری معظم و انتظارات ایشان از حوزه انقلابی اجرا و دنبال شود، مسلماً جلوی بسیاری از انحرافات در آینده گرفته خواهد شد.

وی بر لزوم دقت در پذیرش طلاب تاکید کرد و افزود: باید در جذب طلبه برای حوزه های علمیه تمامی مراحل را با دقت و حساسیت خاصی دنبال کنیم و این خود یکی از مهمترین  خدماتی است که مسئولین حوزه به حوزه های علمیه می کنند و خدایی ناکرده اگر بدون تحقیق و مصاحبه دقیق زمینه حضور کسی را در حوزه ایجاد کنیم و در آینده انحرافاتی رخ دهد که باعث ضربه زدن به دین، حوزه و روحانیت شود، مسئول هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرادبیگی با بیان اینکه استان های محروم و مرزی بیشتر مورد توجه دشمنان هستند، لذا باید در این مناطق بیشتر کار شود، خاطرنشان کرد: برنامه های خوبی در حوزه استان از جمله برگزاری جلسات و نشست های بصیرتی و دانش افزایی جهت آشنایی با نحله ها و فرقه های انحرافی داخل و خارج استان، دنبال می شود و سعی شده که  دغدغه ها و مطالبات امام(ره) و رهبری معظم انقلاب پیگیری شود و روحیه انقلابی، پویایی، کار آمد بودن، نشاط و سرزندگی در طلاب تقویت شود.

مدیر حوزه علمیه استان ایلام در پایان گفت: تنها راه رفع مشکلات کمبودهای زیرساختی و فضای ناکافی برای پذیرش بیشتر جوانان مشتاق تحصیل در حوزه استان، ساخت حوزه جامع است که  توجه ویژه مسئولین را می‌طلبد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha