جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسلمانان کولچستر در انگلیس، نیم تن مواد خوراکی به بانک غذا اهداء کردند

حوزه/مسلمانان شهر کولچستر در اسکس انگلستان، نزدیک به نیم تن مواد خوراکی و بهداشتی را به مرکز اجتماعی اسلامی اهداء کردند که این محصولات اهداء شده از آنجا به بانک غذای شهر ارسال شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، جامعه اسلامی شهر کولچستر در اسکس واقع در انگلستان، نیم تن مواد خوراکی و بهداشتی به «بانک غذای» شهر اهدا کردند که این اقدام آن ها تاکنون یکی از بزرگترین اقدامات اهدایی به بانک غذایی بوده است.

شومی چودهاری از مرکز اجتماعی اسلامی کولچستر در این باره به خبرنگاران، گفت: هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم تا آنجا که قادر هستیم به همشهریانمان کمک رسانی کرده باشیم. از ما درخواست اقدام در این جهت شد و ما تمام تلاشی که داشتیم به کار بستیم.

لازم به ذکر است موادغذایی اهدایی از سرتاسر دو شهر کولچستر و ایپزویچ جمع آوری شدند که شامل 446 کیلوگرم غذای کنسرو شده، برنج، مربا، آب میوه، چیپس و مواد بهداشتی می شدند.

مرکز اجتماعی اسلامی کولچستر کالاها و مواد غذایی را جمع آوری کرده و سپس به بانک غذایی شهر ارسال کرد.

میشل بکت مدیر موقت بانک غذایی کولچستر ضمن ستایش سخاوتمندی جامعه اسلامی افزود: این یک کمک اهدایی بسیار بزرگ و تقریبا نیم تن موادغذایی بود که این هفته با حس قدردانی دریافت کردیم.

وی در ادامه افزود: ما به عنوان یک خیریه محلی کوچک بر روی موارد اهدایی از سوی مردم و جامعه از جمله محصولات غذایی و همچنین کمک های اهدایی نقدی اتکاء کردیم تا بتوانیم در مواقع ضروری و بحرانی از مردم حمایت کنیم.

گفتنی است «بانک غذایی» محل ذخیره و جمع آوری مواد غذایی در هر شهر می باشد که در مواقع خاص و هنگام بحران ها از آن استفاده می شود. بانک غذایی همچنین برای کمک به نیازمندان، سالمندان فقیر و بی خانمان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha