پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
همایش نماز و سلامت روان خانواده

حوزه/ روحانیان منطقه ۱۶ با برگزاری کارگاه‌های هنری با موضوع نماز، به تبیین اهمیت و جایگاه نماز برای دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد جهاد پرداخته و به سوالات و شبهات آنان پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، اولین همایش دانش آموزی «نماز و سلامت روان خانواده» امروز با حضور مبلغان و مبلغات منطقه 16 تهران در محل دبیرستان دخترانه شاهدجهاد برگزار شد.

بر پایه این گزارش؛ روحانیان منطقه 16 با برگزاری کارگاه‌های هنری با موضوع نماز، به تبیین اهمیت و جایگاه نماز برای دانش آموزان دبیرستان دخترانه شاهد جهاد پرداخته و به سوالات و شبهات آنان پاسخ دادند.

در این همایش که خانم سلطانی، مدیر مدرسه شاهد جهاد نیز حضور داشت، جمعی از مسئولان آموزش و پرورش منطقه 16 با حضور در جمع مبلغان و مبلغات استان تهران از زحمات تبلیغی فرهنگی آنان تقدیر کردند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه تهران با ارسال پیامی به این همایش، برگزاری همایشی با عنوان نماز را بهترین راه مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان دانست.

متن پیام مدیر حوزه علمیه تهران به شرح زیر است:

بی شک بهترین وسیله بیمه سازی جوانان عزیز در مقابله با وساوس شیطان و تهاجم شیطانی فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب و حیا و عفت و پاکی جامعه امروز، دژ و قلعه محکم الهی یعنی نماز است.

از شما که با برپایی این همایش نورانی سعی وافر در ترویج فرهنگ نماز دارید صمیمانه متشکرم و آرزوی توفیق روزافزون دارم.

محمدهادی رحیمی صادق

مدیر حوزه علمیه استان تهران

313/42

 

                                

                                

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha