پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جریان عمل اسلامی بحرین خواستار خروج نیرو های بیگانه از کشور شد و بر مشروعیت مقاومت تاکید کرد

حوزه/ جریان عمل اسلامی بحرین، از موضع گیری مردمی در ردّ اشغالگری رژیم آل سعود در بحرین قدردانی کرد و بر درست بودن گزینه مقاومت از سوی نیرو های انقلابی در برابر اشغالگران تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان عمل اسلامی بحرین، از موضع گیری مردمی در ردّ اشغالگری رژیم آل سعود در بحرین قدر دانی کرد و بر درست بودن گزینه ای که نیرو های انقلابی معارض در خصوص مشروعیت مقاومت در برابر اشغالگران تاکید کرد.

این جریان در بیانیه خود خواستار خروج فوری تمامی نیرو های بیگانه که برای حمایت از رژیم آل خلیفه و مقابله با انقلاب بحرین به این کشور آمدند، شد.

بحرین این روز ها شاهد اعتراضات گسترده در ردّ حضور نیرو های آل سعود در این کشور است و آن به خاطر چهارمین سال ورود نیرو های "درع الجزیرة" (سپره جزیره) به بحرین و مشارکت آن در سرکوب انقلاب 14 فوریه است.

در این بیانیه آمده است که نیروهای آل سعود از زمان ورود به بحرین در سال 2011 میلادی، بدترین جنایت های تروریستی را در حق بحرینی ها مرتکب شده که از جمله این جنایت ها کشتار شهروندان و بازداشت هزاران نفر از مردان، زنان، کودکان و قرار دادن آنان زیر شکنجه وحشیانه و آزار و اذیت طایفه ای و صدور احکام شدید مثل اعدام و لغو تابعیت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha