شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی الاسود عضو الوفاق بحرین

حوزه/ علی الاسود با بی اساس خواندن اتهام جاسوسی علیه شیخ علی سلمان گفت: لوفاق نیز همواره خواستار ترک خشونت و رعایت مسالمت در انقلاب بوده و این در حالی است که رژیم آل خلیفه این جمعیت را منحل و بخشی از اعضای آن را بازداشت و زندانی کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه» علی الاسود عضو الوفاق بحرین و نماینده سابق پارلمان بحرین در گفت‌وگو با بی بی سی، گفت: اتهامی که به شیخ علی سلمان در مورد جاسوسی علیه بحرین نسبت داده شده، اتهامی ساختگی است و نوارهای صوتی که توسط رژیم در مورد مکالمه شیخ سلمان با نخست وزیر سابق قطر توسط مسئولان رژیم آل خلیفه پخش شده به صورت بریده شده انتخاب شده است و از این رو هیچ واقعیتی را ثابت نمی کند.

وی افزود: من از سال 2011 ساکن لندن هستم و به خاطر بی اعتمادی به رژیم بحرین و سیستم قضائی کشور نمی توانم وارد بحرین شوم.

این عضو الوفاق در ادامه سخنان خود خواستار مذاکره میان طرفین برای دستیابی به راه حلی برای مشکل بحرین شد و گفت این راه حل نیازی به مراجعه به کشورهای منطقه ندارد.

وی تاکید کرد ایران هیچ حمایت مستقیمی از جمعیت الوفاق ندارد و الوفاق نیز همواره خواستار ترک خشونت و رعایت مسالمت در انقلاب بوده و این در حالی است که رژیم آل خلیفه این جمعیت را منحل و بخشی از اعضای آن را بازداشت و زندانی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha