پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اردوی دانش آموزی

حوزه/ به همت مبلغان شهرهای فیروزکوه و دماوند، در راستای آشنایی دانش آموزان با فضای عملی، آموزشی و تبلیغی حوزه علمیه، اردوی آشنایی با حوزه برای دانش آموزان چهار مدرسه روستایی برگزار شد.

حجت الاسلام ادریس مسعودی معاون تبلیغ شهرستان دماوند و از مبلغان فعال این منطقه، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: به همت مبلغان منطقه دماوند و فیروزکوه و با همکاری مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) سربندان، عصر امروز جمعی از دانش آموزان مدرسه راهنمایی انقلاب روستای وادان، مدرسه راهنمایی شهید غفاری روستای جابان، مدرسه راهنمایی شهید غلامی روستای آرو و مدرسه دوره اول متوسطه شهید هاشمی نژاد آبسرد، با حضور در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) سربندان، ضمن آگاهی در مورد برنامه‌های آموزشی حوزه‌ علمیه، از قسمت‌های مختلف این حوزه از جمله کتابخانه، مدرس‌ها و حجرات طلاب بازدید کردند و توضیحات لازم، در هر قسمت به آنان ارائه شد.

وی افزود: در ابتدای این بازدید مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) سربندان ضمن خوش آمد گویی به دانش آموز،ان به تبیین مفهوم طلبگی و جایگاه حوزه در هدایت دینی و فکری مردم پرداخت.

حجت الاسلام مسعودی در پایان با بیان اینکه اردوی آشنایی با حوزه برای دانش آموزان شرکت کننده بسیار جذاب و مفید بود، گفت: در این اردوی یک روزه 100 نفر از دانش آموزان روستایی به همراه مبلغان منطقه حضور داشتند و در پایان این بازدید دانش آموزان میهمان حجره‌های طلاب شدند و پیرامون دروس حوزوی و زندگی طلبگی با آنها به گپ و گفت پرداختند. 313/42

 

                   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha