شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اردوی آشنایی با حوزه

حوزه/ به همت مبلغان شهرستان اسلامشهر و با همکاری مدرسه علمیه امام صادق(علیه‌السلام)، در راستای آشنایی دانش آموزان با فضای عملی، آموزشی و تبلیغی حوزه علمیه، اردوی دانش آموزی آشنایی با حوزه برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد سلطانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: به همت مبلغان شهرستان اسلامشهر جمعی از دانش آموزان دبیرستان "حاج رضایی و هستی دانش" با حضور در مدرسه علمیه امام صادق(علیه‌السلام) این شهر، ضمن آگاهی در مورد برنامه‌های آموزشی حوزه‌ علمیه، از قسمت‌های مختلف این حوزه از جمله کتابخانه، مدرس‌ها، ساختمان اداری و حجرات طلاب بازدید کردند و توضیحات لازم، در هر قسمت به آنان ارائه شد.

وی افزود: در ابتدای این بازدید طلاب و مسئولین مدرسه علمیه امام صادق(علیه‌السلام) اسلامشهر ضمن ابراز خرسندی از حضور دانش آموزان در این حوزه، در یک فضای صمیمی با یکدیگر به گفتگو نشستند و هویت و کارکرد حوزه در جامعه از طرف طلاب برای دانش آموزان تبیین شد.

حجت الاسلام سلطانی در پایان با بیان اینکه اردوی آشنایی با حوزه برای دانش آموزان جذاب و مفید بود، گفت: در پایان این دیدار دانش آموزان پای درس اخلاق حجت‌الاسلام والمسلمین قلی‌پور نشستند و از توصیه های اخلاقی ایشان بهرمند شدند. 313/42

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha