جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده سپاه بیت المقدس کردستان

حوزه/ نماینده و فرستاده ویژه سپاه بیت المقدس استان کردستان در دیدار با امام جمعه و مدیر مدرسه علمیه شهرستان بیجار گفت: علمای دینی چراغ هدایت جامعه و حافظان دین مبین و مقدس اسلام هستند و وظیفه همه ماست که از این قشر تاثیر گذار جامعه حمایت و پشتیبانی نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، فرستاده و نماینده ویژه فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان و فرمانده سپاه بیجار عصر امروز با امام جمعه و نیز حجت الاسلام حکمت حکیمی فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرهنگ پاسدار عبدالمحمد لطفی، نماینده سپاه بیت المقدس کردستان، اظهار داشت: عالمان دینی حافظان اسلام از مسیر انحراف هستند و صیانت دین از مسیر انحراف به برکت حوزه های علمیه و روحانیت است.

نماینده سپاه بیت القمدس تاکید کرد: علمای دینی چراغ هدایت جامعه و حافظان دین مبین و مقدس اسلام هستند و وظیفه همه ماست که از این قشر تاثیر گذار جامعه حمایت و پشتیبانی نماییم.

این مقام نظامی تصریح کرد: همه انقلاب ‏های دیگر به نوعی در مقابل دین و مذهب بودند، ولی انقلاب اسلامی با رهبری و هدایت عالمان دینی آغاز شد و به سرانجام رسید. در رأس این بزرگان، شخص امام خمینی (ه) قرار داشت که بالاترین جایگاه دینی، یعنی مرجعیت را دارا بود. رهبری ایشان، ویژگی‏های برجسته ‏ای داشته است.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر نیز ضمن عرض تبریک فرا رسیدن سال نو، اظهار داشت: جا دارد از زحمات سپاه پاسداران در این 4 دهه از انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کنم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار گفت: امام راحل چه زیبا و با مفهوم فرمودند که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» این سخن امام(ره) دارای تامل و معنای بلندی است.

این استاد حوزه افزود: تلاش های سپاه پاسداران و دیگر نیروهای نظامی و امنیتی برای حفظ تمامیت اراضی جمهوری اسلامی در مقابل قدرت های زورگو قابل ستایش است و بنده به نمایندگی از روحانیت از دلاورمردی های این قشر تشکر و قدردانی می کنم.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام حکیمی فر گزارشی از وضعیت طلاب و مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان بیجار ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha