پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان ـ مدیر حوزه علمیه استان کردستان

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: نامگذاری امسال بنام« سال حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر معظم مقام معظم رهبری؛ امام خامنه ای تمام توطئه ها و تحریم های اقتصادی دشمنان را خنثی می کند.

حجت الاسلام و المسلمین عباسی عربیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی رهبری تحت عنوان « سال حمایت از کالای ایرانی» اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه ای سالیان سال است که اوضاع حال و آینده مملکت و دنیا را به خوبی درک و رصد می کنند و همین امر باعث گردیده که این انقلاب همچنان در مسیر اصلی خود حرکت کند و روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی و با ادراک والای خویش ترفند دشمنان در موضوع تحریم های اقتصادی را با طراحی و چیدمان مهندسی بومی، خنثی می کنند و نامگذاری سال جدید به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام عظمای ولایت، دارای دو معنا و کاربرد بود.

این استاد حوزوی با اشاره به این که سخنان رهبری نیاز به تاویل و تفسیر کاملی از سوی  اندیشمندان دارد، اظهار داشت: در نامگذاری امسال از سوی رهبری دو نکته نهفته بود، اولین و مهمترین آن، توجه رهبری و شخص اول نظام جمهوری اسلامی به اشتغال جوانان است. معظم له با نام گذاری امسال تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی می خواهند که از بیکار شدن جوانان و نخبگان ایران اسلامی جلوگیری کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان افزود: از سوی دیگر مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی می خواهد هم اقتصاد مقاومتی را در کشور به معنای واقعی و علمی نهادینه سازند و هم اینکه معظم له به دنبال خودکفا نمودن جمهوری اسلامی ایران در مقابل تحریمهای اقتصادی ناجوانمردانه دشمنان این ملت هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان ادامه داد: مقام معظم رهبری به خوبی و با درایت می دانند که ارتقا و تولید کالای ایرانی و به دست آوردن بازارهای جهانی برای تولیدات ایرانی تا چه حد در ارتقا اقتصادی این کشور نقش دارد، لذا نامگذاری امسال توسط امام خامنه ای به نام سال « حمایت از کالای ایرانی» معنا و مفاهیم بسیاری دارد که بی شک در این مقال هرگز نخواهد گنجید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha