جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کالای ایرانی

حوزه/رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد با اشاره به ترسیم چشم‌انداز آینده کشور در پیام نوروزی مقام عظمای ولایت، گفت: استقلال اقتصادی هر کشوری در گرو مصرف کالای داخلی آن کشور است، بنابراین باید مصرف کالای داخلی باید تبلیغ و تبیین شود.

حجت‌الاسلام رحیم مهدوی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با تبریک فرا رسیدن عید نوروز، اظهار داشت: مسئله مصرف کالای داخلی تاریخی بوده و به عنوان یک مسئله حیاتی برای کشور مطرح است.

وی افزود: در تاریخ بسیاری از کشورهای جهان، ملت‌ها با اتکا به اقتصاد درون‌زا  و تکیه بر فرهنگ مصرف کالای دخلی در مقابل  استکبار به پیروزی رسیده‌اند و به استقلال اقتصادی دست‌یافته‌اند و مشی بسیاری از کشورهایی که قدرت اقتصادی کسب کرده‌اند، مصرف کالای داخلی بوده که این مسیر با تبلیغ و تبیین بسیار اتفاق افتاده است.

حجت‌الاسلام مهدوی پور با اشاره به ترسیم چشم‌انداز آینده کشور در پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: استقلال اقتصادی هر کشوری در گرو مصرف کالای داخلی آن کشور است، بنابراین باید مصرف کالای داخلی باید تبلیغ و تبیین شود.

وی با تاکید بر اینکه باید تولیدکنندگان کالای با کیفیت تولید کنند و مصرف‌کنندگان با حمایت از کالای ایرانی، زمینه رشد اقتصادی کشور را فراهم کنند، اظهار کرد: رمز و راز پیروزی در این میدان، ایستادگی و ایمان به خدا است، باید به وعده‌های خدا و جایگاه رفیع ولایت و قدرت جوانان ایمان داشت.

رئیس دانشکده علوم قرآنی بجنورد با بیان اینکه مسئولان باید با روحیه انقلابی حرکت و مسیر اقتصاد کشور را بسازند، تصریح کرد: خرید کالاهای داخلی و گسترش فرهنگ مصرف این کالاها موجب رونق گرفتن تولید ملی و اشتغال در جامعه و توسعه اقتصادی کشور می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید مصرف کالای داخلی در کشور فرهنگ‌سازی و نهادینه شود، گفت: مصرف کالای داخلی باید تبلیغ و تبیین شود.

حجت‌الاسلام مهدوی پور با اشاره به اینکه خرید کالای داخلی عامل مهمی در شکست توطئه‌های اقتصاد و سیاسی دشمنان است، خاطرنشان کرد: انقلاب جمهوری اسلامی ایران الگویی برای مردمان و کشورهای آزادی‌خواه است و دشمنان ایران علی‌الخصوص شیطان بزرگ، آمریکا از این مهم واهمه داشته و به دنبال تحت فشار قرار دادن ایران از طریق حربه‌های اقتصادی، تحریم‌ها و یا مذاکره هستند تا جایگاه ایران را در جهان وقتی که با قدرت در مقابل آنان ایستاده است را متزلزل کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha