جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حمایت از کالای ایرانی

حوزه/مسئول اداره فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه خراسان شمالی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به عنوان «سال حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری گفت: طلاب و روحانیون نقش مؤثری در عملی کردن شعار سال در جامعه دارند.

حجت‌الاسلام امید رحمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به عنوان «سال حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: طلاب و روحانیون نقش مؤثری در عملی کردن شعار سال در جامعه دارند.

وی افزود: طلاب و روحانیون به عنوان سربازان امام عصر(عج) در تحقق اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی و اشتغال که یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است تلاش کنند.

حجت‌الاسلام رحمانی با بیان اینکه مسئولان نیز باید زمینه رونق تولید ملی را فراهم کنند، گفت: مسئولان باید زمینه‌های لازم برای ترغیب و تشویق شهروندان به خرید و مصرف کالای ایرانی و تحقق شعار سال 97 مقام معظم رهبری در حمایت از کالای ایرانی را بیشتر فراهم کنند.

خرید کالای ایرانی جزو ضروریات کشور است

وی با تأکید بر اینکه خرید کالای ایرانی جزو ضروریات نظام اسلامی است، اظهار داشت: خرید کالای ایرانی چرخه تولید و اشتغال را به حرکت در می‌آورد.

مسئول اداره فرهنگی و اجتماعی حوزه علمیه خراسان شمالی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی از دیگر مسائل مهم برای تحقق خرید کالای ایرانی است، گفت: فرهنگ‌سازی خرید کالای ایرانی رسالتی سنگین محسوب می‌شود و رسانه‌های گروهی، طلاب و روحانیون، مبلغان دینی، نهادها و مراکز فرهنگی و تبلیغی نقش مهمی بر عهده دارند.

وی به اهمیت آموزش و آگاهی دادن به مردم در خصوص اهمیت خرید کالای ایرانی و نقش آن در ایجاد تولید بیشتر و بهتر، خودکفایی، اشتغال و کمک به اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: برای اینکه شعار امسال و منویات مقام معظم رهبری در خرید کالای ایرانی محقق شود وظیفه مسئولان و مردم است که با جدیت و درک شرایط کشور و نیازها بیش از گذشته وظایف خود را انجام دهند.

حجت‌الاسلام رحمانی با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی و خرید کالاهای داخلی باید اولویت همه ما باشد، خاطرنشان کرد: تنها با خرید و حمایت از کالاهای داخلی است که می‌توان بستر اشتغال جوانان را فراهم سازیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha