جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تولید ملی / حمایت از کالای ایرانی

حوزه/امام جمعه بندرامام گفت: مجلس مقررات الزام آور برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از کالای ایرانی تصویب کند.

حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اینکه نامگذاری سال ها جهت گیری های اجرایی و ایجاد انگیزه در جامعه را به دنبال دارد، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی حلال مشکلات اقتصادی کشور و قلب تپنده آن تولید ملی است.
امام جمعه بندرامام با بیان اینکه کالای ایرانی اساس و اصل تولید ملی است، خاطرنشان کرد: حمایت از کالای ایرانی نیازمند جلوگیری از قاچاق و واردات بی رویه کالا و توجه به درون است که با این گام ها قطعا رونق بازار و ایجاد اشتغال به وجود خواهد آمد.
رییس شورای فرهنگی عمومی بندرامام تصریح کرد: باید یک ستاد اجرایی ویژه برای تحقق بخش های مختلف پیام مقام معظم رهبری تشکیل شود و گرنه دولت و دولتمردان با وضعیت موجود توانایی اجرایی لازم در حمایت از کالای ایرانی را ندارند و یا اینکه نشان نمی دهند.
حجت الاسلام تابش بیان داشت: نهادهای مشخصی  مردم را در حمایت و خرید کالای ایرانی ساماندهی کنند تا حمایت از کالای ایرانی به یک گفتمان واقعی عمومی و ملی تبدیل شود که در غیر این صورت سفارش و توصیه کردن راه به جایی نخواهد برد.
وی در رابطه با عملکرد دولت نسبت به اقتصاد مقاومتی افزود: دولت کارنامه قابل قبولی در این زمینه ندار گرچه تلاش های پراکندگی انجام داد.
امام جمعه بندرامام خمینی(ره)، در پایان، حمایت جدی مجلس شورای اسلامی از فرمایشات رهبری را خواستار شد و گفت: مجلس مقررات الزام آور برای تحقق فرمایشات رهبری در زمینه حمایت از کالای ایرانی تصویب کند.

 

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha