جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سپهر -  تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: دشمن امروزه در حوزه اقتصاد جنگ تمام عیاری را برای براندازی نظام اسلامی به راه انداخته است.

حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی طی چهار دهه اخیر در عرصه های نظامی و فرهنگی با سیاست ها و تدابیر حکیمانه و الهی رهبری شکست خوردند، اظهار داشت: دشمن امروزه در حوزه اقتصاد جنگ تمام عیاری را برای براندازی نظام اسلامی به راه انداخته است؛ از این رو مقام معظم رهبری در حرکتی تقابلی و تهاجمی توجه دولتمردان و ملت را به حوزه اقتصاد جلب می کند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه رهبری به اقتصاد اسلامی و مقاومتی توجه ویژه ای دارند، خاطرنشان کرد: دولتمردان و اقتصاددانان چنین اهتمامی ندارند حال اگر هماهنگی میان توجهات امام امت، سیاستگذاری اتاق فکر اقتصاد ایران و حوزه اجرایی پیش می آمد قطعا در دهه گذشته گام های مؤثرتبرداشته بودیم.

این مقام مسؤول ابراز امیداوری کرد تا تأکیدهای پی در پی رهبری، اقتصاددانان دانشگاهی، اتاق فکر اقتصاد ایران و دولتمردان را متوجه اقتصاد به ویژه تولید و نیروی داخلی کند.

حجت الاسلام سپهر گفت: اگر ملت و دولتمردان به تولید ملی توجه و کیفیت محصولات داخلی افزایش یابد قطعا محصول ایرانی توان رقابت با محصولات خارجی را خواهد داشت.

وی در پایان ابراز امیداوری کرد تا در سال پیش رو با توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی شاهد رونق اقتصادی و فعالیت دوباره کارخانه ها و کارگران باشیم.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha