جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تولید ملی / حمایت از کالای ایرانی

حوزه/نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، انتخاب شعار سال را نشان دهنده منظومه فکری و چشم انداز برخواسته از تحلیل سالانه نظام اسلامی و کشور از سوی رهبر معظم انقلاب بیان کرد.

حجت الاسلام عبدالباری جوانمردزاده، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان اینکه انتخاب شعار سال، نشان دهنده منظومه فکری و چشم انداز برخواسته از تحلیل سالانه نظام اسلامی و کشور از سوی مقام معظم رهبری است، اظهارداشت: شعار سال در ادامه زنجیره پیشرفت و سعادت نظام اسلامی ایران مطرح شده و چه بسا جزو حلقه های نهایی سربلندی انقلاب و نظام اسلامی و پایه گذار یک نظام اقتصادی مستقل مبتنی بر تمدن نوین اسلامی باشد.

حجت الاسلام جوانمردزاده با بیان اینکه کالای ایرانی نماد استقلال اقتصادی کشور، انگیزه، ابتکار و خلاقیت کارگر و جوان ایرانی است، خاطرنشان کرد: عدم حمایت از کالای ایرانی، تولید را که به عنوان یکی از ارکان های اقتصاد کشور است، به تعطیلی خواهد کشاند چرا که تولید بر مصرف استوار است.

وی با بیان اینکه برای حمایت از کالای ایرانی نخست باید شعار سال جدی گرفته شود، تصریح کرد: در حمایت از کالای ملی مطالبه گری ملت از تولیدکنندگان برای تولید کالای باکیفیت و همچنین مطالبه گری از دولتمردان برای حمایت از تولیدکنندگان بسیار ضروری است ضمن اینکه عیب یابی کالاهای داخلی و ارائه نظر برای افزایش سطح ارتقاء مهم شمرده می شود.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای استقلال در همه بخش ها صورت گرفت، اظهار داشت: شهدا جانشان را برای استقلال کشور تقدیم کردند؛ از این رو ما هم برای استقلال اقتصادی کشور اندوخته های مالی مان را برای بالا بردن کیفیت کالاهای داخلی هزینه کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha