چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/ ماموستا محمدامین خدایی؛ عالم اهل سنت استان كردستان گفت: امروز قدرت اقتصادی بسیاری از معادلات جهانی را تحت تاثیر خود قرار می دهد، لذا اگر قرار باشد که در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، باید اقتصادمان را قوی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی شب گذشته در دیدار با جمعی از خانواده های اهل سنت به مناسبت سال جدید اظهار داشت: ان شاء الله امسال برای همه ملت ایران به ویژه مردم مومن و انقلابی استان کردستان، سالی سرشار از موفقیت و کامیابی باشد.

این عالم اهل سنت با اشاره به این که امسال از سوی مقام معظم رهبری سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده، گفت: نامگذاری امسال به این شعار بدان معناست که دغدغه رهبر انقلاب توسعه اقتصادی، کاهش بیکاری و رونق در کسب و کار مردم است.

ماموستا راستی ادامه داد: امروز قدرت اقتصادی بسیاری از معادلات جهانی را تحت تاثیر خود قرار می دهد، لذا اگر قرار باشد که در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم، باید اقتصادمان را قوی کنیم.

وی افزود: متاسفانه سالهاست که فرهنگ استفاده از تولیدات خارجی در کشور نهادینه شده است، البته نباید متهم اصلی این ناهنجاری فرهنگی را تنها مردم دانست، بلکه تولیدکنندگان داخلی هم در کار خود کوتاهی هایی دارند.

این عالم اهل سنت بیان داشت: بی شک اگر وسیله و یا اقلام تولید داخلی از نظر کمی و کیفی با تولیدات خارجی رقابت کنند، هرگز خریدار داخلی به دنبال اجناس خارجی نمی رود.

ماموستا راستی ادامه داد: دولت نیز وظیفه دارد مواد اولیه تولید را با تعرفه های معقول در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد و از طرف دیگر بازار فروش را برای کارخانه داران صنعت گران و... مهیا کند.

وی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم که در سال جاری شاهد هیچ حادثه یا اتفاق ناگواری همانند زلزله کرمانشاه، حوادث طبیعی و... نباشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha