پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا عبدالرحمن خدایی

حوزه/امام جمعه سنندج گفت: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بنام سال «حمایت از کالای ایرانی» نشان دهنده درایت، بصیرت و هوشیاری والای حضرت آیت الله خامنه ای و دغدغه اصلی ایشان برای سرافزاری و سربلندی ملت ایران دارد.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال « حمایت از کالای ایرانی» اظهار داشت: نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال حمایت از کالای ایرانی چندین یپام کلیدی برای کشور به ویژه مسئولان بخش اقتصادی و فرهنگی کشور داشت.

امام جمعه سنندج گفت: اولین و مهمترین امری که از نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به هر ذهن فهیم و متعقلی تبلور می کند، این است که دغدغه اصلی و مهم ایشان سربلندی و سرافزاری ملت و نظام جمهوری اسلامی در دنیاست.

این عالم اهل سنت افزود: یکی دیگر از پیام های مهم نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب تحت عنوان سال حمایت از کالای ایرانی، توجه معظم له به وضعیت معیشتی و کاری کارگران و حمایت ایشان از تقویت بنیه کارگران وطنی است.

وی افزود: نتیجه دیگری که از سخنان دیشب رهبر معظم انقلاب اسلامی می توان دریافت این است که ایشان همچنان به صورت مجدانه به دنبال تحقق اقتصادی مقاومتی در کشور به معنای واقعی هستند.

امام جمعه سنندج اظهار داشت: در سخنان لحظه سال تحویل رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای همه متوجه این مهم شدیم که ایشان تسلط کاملی بر اوضاع اقتصادی ایران و جهان دارند و به خوبی می دانند که دشمنان به دنبال تضعیف اقتصاد ایران از درون هستند، لذا ایشان با نامگذاری امسال بنام سال حمایت از کالای ایرانی به دنبال خنثی سازی این توطئه اقتصادی دشمنان هستند.

ماموستا خدایی گفت: مقام معظم رهبری در سخنان خود نشان دادند که یکی از ابزارهای اقتدار هر کشوری اقتصاد و تولیدات داخلی است، لذا معظم له با نامگذاری امسال بنام سال حمایت از کالای ایرانی به دنبال اقتدار هرچه بیشتر این نظام اسلامی در مقابل دشمنان منطقه ای و جهانی هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه درایت و تعقل رهبری در سخنان دیشب نمودی عجیب داشت. ایشان به خوبی به نقشه های دشمنان این نظام و مملکت واقف می باشند و می دانند که بدخواهان می خواهند از طریق تبلیغات در حوزه اقتصاد؛ ملت ایران را دلسرد کرده و زمینه پیاده کردن نقشه های شوم خود را اجرایی کنند.

امام جمعه سنندج در پایان سخنان خود گفت: لذا تولیدکنندگان داخلی اگر می خواهند هم بازار داخلی، منطقه ای و حتی جهانی را به دست بگیرند باید بر کیفیت کالای تولیدی خود بیفزایند و از سوی دیگر قیمت تمام شده کالای خود را به صورت معقول انتخاب کنند تا خریدار و مشتری داخلی به دنبال اجناس خارجی نرود و اگر این دو مهم رعایت شود بی شک روز به روز هم شاهد اقبال بیشتر نسبت به خرید کالاهای خارجی خواهیم بود و هم اینکه میزان قاچاق کالاها و اجناس خارجی به داخل کشور به شدت کاهش خواهد یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha