جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فضای مجازی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کردستان گفت: طلاب و روحانیون تعطیلات نوروزی را باید فرصتی مغتنم برای تکمیل دانش و علوم خود بدانند.

حجت الاسلام محمد کرانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: کار برای روحانی و طلبه مبلغ تمامی ندارد و وی در همه حال و همه جا باید یک مبلغ و تبلیغ کننده خوب باشد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به تعصیلات نوروزی، گفت: طلاب و روحانیونی که در ایام تعطیلات نوروزی هستند نباید به یکباره درس و پژوهش را کنار بگذارند تا سال تحصیلی مجددا آغاز شود. بلکه باید این تعطیلات را فرصتی مغتنم برای تکمیل دانش و علوم خود بدانند.

این استاد حوزوی ادامه داد: تعطیلات نوروزی برای طلاب بهترین فرصت برای تبلیغ چهره به چهره است که این نوع تبلیغ ثمرات و نتایج بسیار ماندگارتر و مفیدی در جامعه بر جای خواهد گذاشت.

حجت الاسلام محمد کرانی تاکید کرد: در این فرصت پیش آمده، یعنی تعطیلات نوروزی باید روحانیون و طلاب فعالیت های خود را در رسانه های مجازی چند برابر سازند و بتوانند که از دور شدن طلاب از دروس حوزوی جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر طلاب و روحانیون در این مدت زمان می توانند در فضای مجازی امور تبلیغی را با فراغ بال و تخصصی تر دنبال کنند که بی شک این نوع فعالیت خروجی بهتری نسبت به دیگر ایام سال خواهد داشت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان کردستان گفت: بالعکس برخی از افراد که فکر می کنند در تعطیلات باید امور کاری مثل درس و تبلیغات را کنار گذاشت، باید گفت که این چند هفته بهترین فرصت برای تبلیغ دینی و مذهبی در بین طلاب و دانش افزایی آنان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha