پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، شعار سال حمایت از کالای ایرانی را بسیار مهم و راهبردی دانست و گفت: بیانات ارزشمند نوروزی و ابتدای سال مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی باید نقشه راه مسؤولان و مردم در طول سال قرار گیرد و این بیانات باید در میدان عمل مورد استفاده قرارگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشستی با فعالان فرهنگی مرکز استان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی»، گفت: بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب و انتخاب شعار سال در جهت تقویت اقتصاد درون زا و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی پایه ریزی شده است.

وی در ادامه با اشاره به انتخاب شعار سال رهبر انقلاب در سال های اخیر حول محور تولیدات داخلی و تکیه به بحث اقتصاد مقاومتی و درون زا، افزود: رهبرمعظم انقلاب همواره در بیانات ارزشمند خود به مسأله تکیه به توان داخلی را مطرح فرمودند که این باید به عنوان یک استراتژی راهبردی از سوی همه آحاد مردم و مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، حمایت از کالای ایرانی را مهم ترین اولویت برنامه های مسؤولان دانست و تصریح کرد: مهم ترین دغدغه امروز همه آحاد مردم و مسؤولان بحث اشتغال است و ایران اسلامی با این استراتژی مهم می تواند بسیاری از مشکلات اشتغال را در کشور رفع کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران همچنین به تحریم های ظالمانه از سوی مستکبرین عالم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و تاکید کرد: ایالات متحده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تحریم های ظالمانه در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی است و تنها راه برون رفت از مشکلات پیش رو هم اتکاء به اقتصاد درون زا و توجه ویژه به معقوله اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالا و سرمایه ایرانی است و می تواند به عنوان یک نسخه شفاء بخش در کشور مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام شکریان، شعار سال  حمایت از کالای ایرانی را بسیار مهم و راهبردی دانست و بیان داشت: بیانات ارزشمند نوروزی و ابتدای سال مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی باید نقشه راه مسؤولان و مردم در طول سال قرار گیرد و این بیانات باید در میدان عمل مورد استفاده قرارگیرد.

وی، انتخاب شعار سال از سوي رهبر معظم انقلاب را يک نقشه راه براي فعال کردن جريان هاي اقتصاد مقاومتي درون زا دانست و خاطرنشان کرد: اين حرکت بايد از سوي دستگاه هاي اجرايي که بيشترين مصرف را در کشور دارند به عنوان يک حرکت ملي دنبال کنند و از آن حمايت ويژه داشته باشند.

حجت الاسلام شکریان به بيانات ارزشمند رهبري معظم انقلاب در پيام نوروزي و حرم مطهر رضوي، افزود: مهم ترين مؤلفه در بحث اقتصاد مقاومتي اتکاء به توليدات داخلي است و رونق بخشيدن به محيط کسب و کار و اين شعار سال از سوي مقام معظم رهبري مي تواند اصلي ترين بخش اقتصاد مقاومتي را تشکيل دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران به اهميت فرهنگ سازي در خصوص شعار سال، تصريح کرد: بحث فرهنگ در انتخاب شعار سال مقام معظم رهبري نيز حائز اهميت است و بايد در موضوع شعار سال و روش هاي مختلف فرهنگي آن مورد حمايت بيشتري قرار گيرد تا زمينه براي تحقق شعار سال مهيا شود.

وی به جايگاه دستگاه هاي اجرايي در تحقق منويات مقام معظم رهبري به خصوص در موضوع شعار سال اشاره کرد و بيان داشت: جايگاه دستگاه هاي اجرايي در حمايت از کالاي ايراني بسيار جايگاه مهم و تاثيرگذاري است و بايد دستگاه هاي اجرايي، دولتي و خصوصي براي مصارف ساليانه خود از محصولات توليدات داخلي استفاده کنند و پيشتاز در حمايت از اين حرکت ملي باشند.

حجت الاسلام شکریان، به مسأله فشارهاي اقتصادي و  تحريم هاي ظالمانه در سال هاي اخير اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بيانات رهبر معظم انقلاب در خصوص افزايش توان داخلي و باور به ما مي توانيم بايد به عنوان يک نقشه راه براي مردم و مسؤولان قرار گيرد و با تحقق منويات معظم له در حوزه اقتصاد و فرهنگ بخش هاي ديگري چون اشتغال و رونق کسب و کار را در کشور پويا و فعال نگه داريم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha